  • Data: 2014-08-08 15:29:24
    Temat: Re: A1 w weekendy sierpniowe za darmo
    Od: "BaX" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No dobra - wkurwiłbyś się i co dalej - przestałbyś na Tuska głosować czy
    > zdemolował punkt poboru opłat? Ludzie są wkurwieni jak muszą godzinę stać
    > i żadnych zadym nie ma.

    Tusk zniesieniem opłat na A1 żeby słoikom umożliwić wyjazd nad morze narobił
    sobie więcej złego niż dobrego. Realizacja poboru opłat tylko w przypadku
    zakorkowania bramek jest logistycznie nie do przeprowadzenia i sama w sobie
    jest absurdalna.

    > A jak się zamyka przejazd kolejowy akurat przed tobą? A jak akurat ciebie
    > policja zatrzyma do kontroli? A jak na darmowym parkingu akurat ostatnie
    > miejsce zajmie koleś, którego na poprzednim skrzyżowaniu wpuściłeś? A jak
    > ktoś zabierze ostatnią parę Croksów z Lidla? A jak ktoś przelicytuje cię
    > na Allegro? No i co z tego?
    >
    > Wolisz stać w korku i zapłacić, niż nie stać w korku i zapłacić? :P

    A kto powiedział, że nie będzie problemów z przejazdem nawet przy otwartych
    bramkach?