-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!peer02.fr7!news.highwinds-media.com
!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada
.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: A1 - kolejni łowcy nagrody Darwina
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <2...@g...com>
<57a06687$0$12551$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<57a0931e$0$12562$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
<57a0b75c$0$12539$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<57a17acf$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
<nnrucp$m1e$1@node2.news.atman.pl>
<57a183ac$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<57a1b79b$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
<57a1bf4a$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
<nnsvqb$hh$1@node1.news.atman.pl>
<57a207a8$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
<57a213e6$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
From: twistedme <t...@o...pl>
Date: Wed, 3 Aug 2016 18:20:16 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.2.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <57a213e6$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 66
Message-ID: <57a219c3$0$12562$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
X-Trace: 1470241219 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12562 213.92.229.127:62093
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4212
X-Received-Body-CRC: 1866434877
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2586566
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-08-03 o 17:55, J.F. pisze:
> Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:57a207a8$0$653$6...@n...neostrada.
pl...
> W dniu 2016-08-03 o 16:41, Cavallino pisze:
>>> Dzisiaj miałem taką sytuację, ale kolumna składała się z jednego auta za
>>> traktorem (w mieście, ale na wylotowej ulicy).
>>> Ile Twoim zdaniem miałem czekać, aż baba zdecyduje się ten traktor
>>> wyprzedzić?
>>> Bo trzech szansach, których nie wykorzystała, przyspawałem, ją klaksonem
>>> do prawej strony jezdni i sam wyprzedziłem i ją i ten traktor.
>
>> Nie o to mi zupełnie chodziło.
>> Pisałem o sytuacji, gdy aut jest więcej niż jedno (w moim przykładzie 7).
>
> Zadna roznica. Tylko tyle, ze trzeba wyprzedzic nie jedna babe, a 7.
> Po jednej niestety.
>
>> Auta jadą jedno za drugim, bo prędkość niewielka, co za tym idzie
>> odstępy też. Linia ciągła, z naprzeciwka co chwile coś jedzie, a
>> delikwent w wozie powyżej średniej krajowej wyprzedza ostatniego w
>> kolumnie i wciska się między niego, a przedostatniego zmuszając go do
>> przyhamowania.
>
> Znaczy sie - miejsce aby drugi w kolumnie wyprzedzil pierwszego bylo.
> Moze i linia ciagla, ale jakos sie dalo.
>
> Owszem, mogl miec slabsze auto, wieksza bojazn dla przepisow, ale z tylu
> musi wyprzedzac po jednym.
>
>> Za chwilkę sytuacja się powtarza i wyprzedza w ten sposób szóstego
>> wciskając się między niego a piątego, po czym zaczynają się 2 pasy i
>> wszyscy spokojnie zjeżdżają na lewy i ciężarówka staje się mglistym
>> wspomnieniem :)
>
> Zdarza sie. Ale:
> -ten tylu mogl o nie wiedziec, ze zaraz dwa pasy beda,
> -jak zle pojdzie, to 2 pasy sie po 500m skoncza, a ta druga zawalidroga
> w kolejce ledwo zdazy w tym czasie wyprzedzic pierwsza.
> a reszta bedzie musiala sie dalej kisic.
>
>> Ostatnia taka sytuacja miała miejsce jakieś 3 tyg. tu:
>> https://goo.gl/EhJAt5
>
> Widocznosc taka sobie. W druga strone nieco lepsza, a tez zakaz.
>
> Poza tym te 2 pasy sie wkrotce koncza, i patrz wyzej. :-)
> Jest okazja, to sie wyprzedza :-)
>
> A jak sie komus nie spieszy, to nich odstep zachowa, aby go mozna bylo
> wyprzedzic :-)
>
> J.
>
No a potem jest jeszcze 2x po 2 pasy, a za 10 km autostrada :)
Nie no ok, nie przegadam Was, ja tam się nie pcham za wszelką cenę i nie
wyprzedzam na złamanie karku. Jak też tych 6, którzy jechali ze mną za
ciężarówką 60-70km/h przez ten kawałeczek :)
Ja uważam, że poniższe zachowanie jest bez sensu i jest bardzo
niebezpieczne:
http://pokazywarka.pl/zy05pg/
Następne wpisy z tego wątku
- 03.08.16 18:23 Cavallino
- 03.08.16 18:35 twistedme
- 03.08.16 18:51 Cavallino
- 03.08.16 19:50 J.F.
- 03.08.16 23:31 Akarm
- 04.08.16 06:02 ddddddddd
- 04.08.16 07:57 twistedme
- 04.08.16 08:20 twistedme
- 04.08.16 09:10 WS
- 04.08.16 10:22 Shrek
- 04.08.16 11:45 Akarm
- 04.08.16 12:04 Akarm
- 04.08.16 12:17 J.F.
- 04.08.16 12:24 Akarm
- 04.08.16 13:13 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=