  • Data: 2012-12-30 23:28:21
    Temat: Re: A wy się martwicie co się w RP dzieje
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-30 11:58, megrims pisze:

    > Otóż to. Kilka razy w roku zdarza mi się jechać A9 z Berlina
    > do Monachium. I o ile dobrze pamiętam w okolicy skrzyżowania A9
    > z A4 (zjazd nazywa się Hermsdorf) jest takie miejsce, gdzie
    > są 2 fotoradary po środku pasa zieleni w każdą stronę zaraz
    > za przyporą wiaduktu. Kiedyś było tam ograniczenie do 70 km/h.
    > W pobliżu jest stacja benzynowa i zatrzymałem się tam. Podczas
    > krótkiego postoju zauważyłem, że te urządzenie robiło zdjęcie
    > co kilka, kilkanaście sekund. Jakieś 2 lata temu podniesiono
    > prędkość z 70 do 90.
    >
    > Czy ktoś z Was wyobraża sobie taką sytuację w Polsce?
> [...]
    Owszem :). Wylotówka z Katowic za Obi w stronę Mikołowa. Droga dwu
    pasmowa, pas zieleni, od X lat była tam 50 km/h , nie muszę pisać że za
    winklem bardzo często stali i suszyli. Aż tu nagle, znienacka jakieś 3-4
    lata temu ustawili znak 70 km/h. Dodam że nic w układzie drogowym się
    nie zmieniło. Jak było x lat temu tak jest do dziś. Oczywiście suszarka
    zniknęła.
    pozdrawiam
    marcin jan