  • Data: 2011-11-24 11:29:10
    Temat: Re: A w tym roku od Mikołaja Fresh, 50zł w prezencie :D
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał:

    > Play schodzi na psy :(
    >
    > "Opłata za Pakiet w wysokości 30 zł pobierana jest automatycznie w chwili
    > dokonania aktywacji"

    Biorą 30pln, a dają w zamian 50pln. Dostajesz za free 20pln, więc schodzą na
    psy? Mądry jesteś? Mam też fresha, ale nie korzystam z takich promocji, bo
    zwyczajnie nie mam na co to wydać. Rozmowy w Play za free za 10pln i 6pln na
    smsy, a dodatkowo 3h na bonusie poza sieć, więc nie będę na siłę pakował 30pln,
    żeby mieć miesiąc na wydzwonienie 50pln - nie mając i tak gdzie dzwonić poza
    Play, a bonus wciąż rośnie. Co nie oznacza, że komuś się może przydać dodatkowe
    20pln jeśli ma je gdzie wykorzystać. No ale mogli w ogóle nie dawać i byliby
    dalej super siecią, a tak zeszli na psy, bo Piortuś chciałby z 200pln wymiennych
    na Sms2Pay.