  • 1. Data: 2011-02-10 12:25:31
    Temat: A w Watykanie wystarczał jeden Arturo...
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    http://niezalezna.pl/5615-wszyscy-fotografowie-prezy
    denta

    Przypomniał mi się wątek sprzed kilku lat, gdzie na Pałacu Prezydenckim
    wieszano psy za zakup profesjonalnego sprzętu...

    btw, współczuję Sarkozyemu. Zimowy deszcz w Polsce nie jest przyjemny...

  • 2. Data: 2011-02-10 14:37:16
    Temat: Re: A w Watykanie wystarczał jeden Arturo...
    Od: Zbigniew Cofała <a...@s...pl>

    Marcin [3M] wrote:

> [...]
    > wieszano psy za zakup profesjonalnego sprzętu...
    >
    > btw, współczuję Sarkozyemu. Zimowy deszcz w Polsce nie jest przyjemny...

    Przy okazji - uśmiałem się jak w TVN24 powieszali na fotografie psy za to
    zdjęcie. Że niby Sarkozy jednak stał pod parasolem, tylko fotograf
    złośliwie stanął w takim miejscu żeby wyglądało że parasol jest tylko nad
    Merkel i Komorowskim. Podobno jest to prosta sprawa perspektywy -
    przynajmniej pan redaktor z TVN24 tak twierdził.

    --
    Zbigniew[at]Cofala[dot]com
    http://turox.pl

  • 3. Data: 2011-02-10 15:15:26
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Cofała" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Merkel i Komorowskim. Podobno jest to prosta sprawa perspektywy -
    > przynajmniej pan redaktor z TVN24 tak twierdził.

    Nie negowałbym To w końcu eksperci od oceny wszystkiego "pod właściwym
    kątem"...

  • 4. Data: 2011-02-10 15:34:23
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-02-10 15:37, Zbigniew Cofała pisze:

    > przynajmniej pan redaktor z TVN24 tak twierdził.

    Panowie Redaktorzy z TVN24 nie takie rzeczy już mówili...

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 5. Data: 2011-02-10 19:35:48
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Zbigniew Cofała napisał:
    > Podobno jest to prosta sprawa perspektywy -
    > przynajmniej pan redaktor z TVN24 tak twierdził.

    Jakoś nie byli tacy skłonni do usprawiedliwień za czasów poprzednika.
    Wolę "Wydarzenia" z Polsatu, bo mniej naginają rzeczywistość.
    Maciek