  • Data: 2013-12-07 22:32:00
    Temat: Re: A tu kto winien?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    Z praktycznego punktu widzenia - cofając na lusterka ten po prawej mógł
    nie zauważyć tego po lewej.
    Za to ten po lewej nie miał prawa nie zauważyć tego po prawej.
    Wszystko rozbija się o minimalnie szybszą jazdę gościa z prawej strony -
    prawnie - niezła zagwozdka mogła by z tego być.

    Ja mam inne pytanie - na które też nie potrafię odpowiedzieć.

    Mam wyjazd z posesji z pierwszeństwem prawie że na skrzyżowanie (nie
    pytajcie dlaczego moja brama jest taka ważna - sam nie wiem). Droga do
    której dojeżdżam jest podporządkowana i ma stop na wjeździe na to
    skrzyżowanie.

    Teraz tak - cofam tyłem z bramy na skrzyżowanie, a z boku gość nie
    zatrzymuje się na stopie i parkuje mi w kufrze.
    Wiem, że pojazd jadący do tyłu ma ZSO i praktycznie zawsze jest winny w
    razie czego, ale niezatrzymanie na stopie też uważane jest za ciężkie
    przewinienie. Ja nie potrafię odpowiedzieć kto był by winny, może współwina?

    Irek.N.