    Subject: Re: A propos zarowek
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Fri, 11 Dec 2015 17:27:30 +0100

    W dniu 2015-12-10 o 22:43, atm pisze:

    > Wiesz, zmiany juz nadeszly w kwestii oswietlenia i jest ok.

    Powiedzmy

    > Ledowe zarowki w domu maja odpowiednia barwe i moc.

    ...w domu...

    > Latarki...no to juz jest w ogole poezja: urzadzenie wielkosci wiekszej
    > szminki generuje 1800 lumenow!!!

    ... przez ile minut zanim termicznie poleci wszystko w dół?

    > Spodziewam sie tego rowniez w kwestii zamiennikow typowych samochodowych
    > zarowek, plus odpuszczenie sobie technik ninja/ginekolwicznych jak to
    > ktos we wczesniejszym watku wspomnial.

    Niestety nie spodziewaj się. Tu masz zaprojektowany układ optyka
    (soczewka/reflektor) + źródło światła a nie tylko i wyłącznie gwint.

    https://www.youtube.com/watch?v=GUquNdJ0O5M

    Poza tym żarówka sobie świeci bo się włókno rozgrzewa, natomiast LED
    zdycha jak się rozgrzewa. Zobacz głupie taśmy samoprzylepne LED,
    przyczep jedną do ściany a drugą do profila aluminiowego i popatrz co
    się z czasem pracy zacznie dziać.

    Jestem sceptyczny nawet do tych cree za 300PLN, gdzie to ma odprowadzać
    ciepło jak jest zamknięte w małej puszcze? To zdechnie tak samo po roku
    jak halogen za 6zł z marketu.

    --
    Irokez