  • 31. Data: 2011-10-14 15:13:52
    Temat: Re: A propos pościgów...
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-14 15:01, DoQ pisze:

    > Oj tak, takie biedne niewiniątko z zatrzymanym PJ za jazdę po pijaku.

    To już Twoja interpretacja.

    > Wredni policjanci, powinni go jeszcze do domu eskortować żeby
    > przypadkiem mandatu za brak uprawnień nie dostał.

    Dlatego, że motocyklista skręcił nie z tego pasa, ktoś miał np. zginąć?
    Bo cud, że zabawa policji nie skończyła się tragicznie.

    A.

  • 32. Data: 2011-10-14 15:13:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Przepraszam, z głąbami nie mam siły rozmawiać normalnie.

    No i wyszedl cham i prostak ze swiatowca co to 1,5 roku studiuje w
    Norwegii i wszystkie rozumy pozjadal.

    > A zgarnął? No to czego się czepiasz?

    A motocyklista rozpieprzyl dzieciakowi glowe na przejsciu? No to czego
    sie czepiasz?

    > To zgłoś skargę, zamiast jęczeć w internecie.

    Nie zauwazyles o co mi chodzi, motocyklista skrecajacy z pasa do jazdy
    na wprost w prawo - bandyta, autobus - tak.. tak... (wg. Artura).

    Czemu mam zglaszac skarge na kogos skoro sam nie jestem swiety? To tutaj
    wiekszosc sie zachowuje jakby byla swietsza od samego papieza.

    --
    Artur

  • 33. Data: 2011-10-14 15:15:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Na przykład jaki? Puścić wolno uciekiniera i wysłać list pod adres
    > zarejestrowania motocykla, nie wiedząc nawet czy to właśnie złodziej nie
    > ucieka na kradzionym?

    Motocyklista zapierdalal bo siedzieli mu na dupie a wystarczyl cynk do
    innego radiowozu ktory by spokojnie podazyl za delikwentem az sie
    zatrzyma.

    > Proponujesz, żeby policja nie zajmowała się w ogóle uciekającymi przed
    > nimi ludźmi? Czy może wyposażysz ich w szklane kule, żeby bez pościgu
    > domyślili się że on tylko po bułki jechał i nie zauważył radiowozu?

    Niech sie zajmuja ale niech robia to w profesjonalny i bezpieczny dla
    innych sposob.

    --
    Artur

  • 34. Data: 2011-10-14 15:16:31
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-14 15:04, kamil pisze:

    > Być może przepisy ostatnio się zmieniły, ale kiedy ja zdawałem PJ to
    > reszta miała "spierdalać" na widok pojazdu uprzywilejowanego, więc o co
    > tobie chodzi?

    Za dużo star treka się naoglądałeś. Guzika z teleportacją jeszcze nie
    montuje się w standardzie.

    A.

  • 35. Data: 2011-10-14 15:16:38
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 14:15, AZ wrote:

    > Motocyklista zapierdalal bo siedzieli mu na dupie a wystarczyl cynk do
    > innego radiowozu ktory by spokojnie podazyl za delikwentem az sie
    > zatrzyma.

    Nie wątpię, że wiesz lepiej jak policja powinna wykonywać swoją pracę.
    Czekam też na rady odnośnie naszej reprezentacji w piłce nożnej.

    > Niech sie zajmuja ale niech robia to w profesjonalny i bezpieczny dla
    > innych sposob.

    Nie zauważyłem, żeby na filmie ktoś ucierpiał.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 36. Data: 2011-10-14 15:16:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Czekaj, dobrze rozumiem? Masz pretensje do policji o coś, czego na
    > filmie nie ma, ale ty domyślasz się że miało miejsce?

    Przeciez napisalem "akurat w tym filmie tego nie ma" - za trudne to do
    zrozumienia? Odpowiedz na pytanie - czemu film nie jest w calosci tylko
    poszatkowany?

    --
    Artur

  • 37. Data: 2011-10-14 15:17:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-10-2011 15:13, Arek pisze:

    > Dlatego, że motocyklista skręcił nie z tego pasa, ktoś miał np. zginąć?
    > Bo cud, że zabawa policji nie skończyła się tragicznie.

    Ba. Każdy może cwaniakować i przeginać, ale tylko w wykonaniu policji
    staje się to niebezpieczne bo wtedy okazuje się, że po naszych drogach
    jeżdżą same przyzwoite kapelusze.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 38. Data: 2011-10-14 15:18:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 14:13, AZ wrote:

    > No i wyszedl cham i prostak ze swiatowca co to 1,5 roku studiuje w
    > Norwegii i wszystkie rozumy pozjadal.

    I widzisz, nigdzie nie pisałem że w Norwegii studiowałem, nie tylko w
    tym wątku dorabiasz swoje ideologie do strzępów informacji.

    Piszesz bzdury, to nazywam je po imieniu.

    > A motocyklista rozpieprzyl dzieciakowi glowe na przejsciu? No to czego
    > sie czepiasz?

    Policja ma OBOWIĄZEK zatrzymać podejrzanie zachowującego się uczestnika
    ruchu. Motocyklista nie ma obowiązku przed nimi uciekać.

    Jeśli policja się ze swojego nie wywiąże, będziesz mieć do nich pretensje.

> [...]
    >
    > Czemu mam zglaszac skarge na kogos skoro sam nie jestem swiety? To tutaj
    > wiekszosc sie zachowuje jakby byla swietsza od samego papieza.

    Jeśli widzę autobus zajeżdżający mi drogę, zgłaszam to firmie która go
    zatrudnia. Po kilku naganach przestanie zajeżdżać, proste.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 39. Data: 2011-10-14 15:19:31
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 14:16, AZ wrote:

    > Przeciez napisalem "akurat w tym filmie tego nie ma" - za trudne to do
    > zrozumienia? Odpowiedz na pytanie - czemu film nie jest w calosci tylko
    > poszatkowany?

    Pewnie jak z czarnymi skrzynkami - wycięli rosjanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 40. Data: 2011-10-14 15:21:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Rzeczywistość jest banalnie łatwa do zrozumienia. Koleś stracił PJ po
    > pijaku, wsiadł ma motocykl i uciekał przed policją. Policja wykonała
    > swoje obowiązki i motocyklistę zatrzymała.
    >
    > Chyba tylko półgłówki o mentalności pijącego piwko pod blokiem skejta
    > będą mieć o to pretensje do policji. HWPD JP na 100%!!!!!!!JEDENJEDEN!!!!

    A jakby taki goniacy bandyte za wykroczenie wpierdolil sie w ciebie na
    przejsciu dla pieszych albo w twoj samochod to tak samo bys rozmawial?

    Dyskusja nie rozbija sie o to ze go zlapali tylko o to ze spowodowali
    zagrozenie. To tak jakbys policjantom tlumaczyl, no zapierdalalem 150 w
    terenie zabudowanym, wyprzedzalem na przejsciu, na ciaglej lini ale
    przeciez nic sie nie stalo wiec o co to halo, jakie zagrozenie?

    --
    Artur