  • 11. Data: 2011-10-14 14:57:41
    Temat: Re: A propos pościgów...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-14 14:50, kakmar pisze:

    > Cóż można by powiedzieć że ten sam manipulator prezentuje kolejny
    > marnie zmontowany materiał.

    Dobrze się ubawiłem :)

  • 12. Data: 2011-10-14 14:57:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Chory? W sumie w Twojej rzeczywistości może i tak. Najpierw go
    > próbowali zatrzymać od ręki za ten skręt i skontrolować,
    > a ten oczywiście biedny, niewinny i uciśniony musiał uciekać.
    > Jak się później okazało to on oczywiście nie był taki niewinny...

    To znaczy ze maja zapierdalac na zlamanie karku narazajac innych na
    niebezpieczenstwo bo motocyklista skrecil z pasa do jazdy na wprost?

    > Tak, tak...

    Tak tak, pojezdzij wkoncu troche to zobaczysz autobusy wyjezdzajace z
    przystanku rownoczesnie z wrzuceniem kierunkowskazu niezaleznie czy cos
    jedzie czy nie, skrety z pasow do jazdy na wprost w lewo/prawo, itepe,
    itede.

    --
    Artur

  • 13. Data: 2011-10-14 14:59:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Dobrze się ubawiłem :)

    Badz laskaw napisac po co obrabia sie taki film wycinajac np. dwie sekundy?

    --
    Artur

  • 14. Data: 2011-10-14 15:01:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-10-2011 14:42, Arek pisze:

    > Brawo! Motocyklista złamał przepis, więc policja postanowiła go gonić
    > stwarzając nieporównywalnie większe zagrożenie niż ten motocyklista.
    > Który raptem dostanie parę stówek mandatu.

    Oj tak, takie biedne niewiniątko z zatrzymanym PJ za jazdę po pijaku.
    Wredni policjanci, powinni go jeszcze do domu eskortować żeby
    przypadkiem mandatu za brak uprawnień nie dostał.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2011-10-14 15:01:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-14 14:57, AZ pisze:

    > To znaczy ze maja zapierdalac na zlamanie karku narazajac innych na
    > niebezpieczenstwo bo motocyklista skrecil z pasa do jazdy na wprost?

    O logiczne wnioskowanie - gonili go za skręt, czy z powodu ucieczki
    po próbie zatrzymania do kontroli?

  • 16. Data: 2011-10-14 15:02:44
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 13:57, AZ wrote:

    > To znaczy ze maja zapierdalac na zlamanie karku narazajac innych na
    > niebezpieczenstwo bo motocyklista skrecil z pasa do jazdy na wprost?

    Tak ośle jeden, mają. Normalny człowiek po takim skręcie zatrzyma się na
    wezwanie policji, skoro uciekał widocznie miał coś na sumieniu, więc
    zaczęli pościg.

    Jakby okazało się, że to jakiś naćpany bandyta który potem rozpieprzył
    dzieciakowi głowę na przejściu, tobie podobne głąby będą krzyczeć że
    gdzie była policja, przecież powinna go była zatrzymać.

> [...]
    > przystanku rownoczesnie z wrzuceniem kierunkowskazu niezaleznie czy cos
    > jedzie czy nie, skrety z pasow do jazdy na wprost w lewo/prawo, itepe,

    I te autobusy uciekają potem na sam widok radiowozu?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 17. Data: 2011-10-14 15:03:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Oj tak, takie biedne niewiniątko z zatrzymanym PJ za jazdę po pijaku.
    > Wredni policjanci, powinni go jeszcze do domu eskortować żeby
    > przypadkiem mandatu za brak uprawnień nie dostał.

    Co daje Ci naginanie rzeczywistosci do swojej wizji? Nigdzie nie jest
    napisane nic o jezdzie po pijaku a zabranie PJ to nie tylko jazda po
    pijaku.

    --
    Artur

  • 18. Data: 2011-10-14 15:04:19
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 13:50, kakmar wrote:

> [...]
    > marnie zmontowany materiał. No chyba że to przyciężka ironia miała
    > być.
    >
    > Oczywiście mogę zmienić zdanie jeśli zobaczę cały film. Czyli gdzie
    > są klatki:
    > 14:38:36 do 14:38:40 - tu się działo
    > 14:38:53 do 14:38:55 - tu być może nic
    > 14:39:01 do 14:39:33 - działo się
    > 14:40:46 do 14:40:50 - znowu film na "chwilę" zanika
    >
    > To jak z tą bezpieczną jazdą na czołówkę, bo to tylko tak na szybko.
    >
    > Tego na motocyklu bronić nie zamierzam, ale ci w radiowozie polecieli
    > na farcie i założeniu że reszta ma spierdalać.

    Być może przepisy ostatnio się zmieniły, ale kiedy ja zdawałem PJ to
    reszta miała "spierdalać" na widok pojazdu uprzywilejowanego, więc o co
    tobie chodzi?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2011-10-14 15:04:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > O logiczne wnioskowanie - gonili go za skręt, czy z powodu ucieczki
    > po próbie zatrzymania do kontroli?

    Anyway, nie tak to powinno wygladac. Mozna delikwentna znalezc w inny i
    bezpieczny dla innych sposob.

    --
    Artur

  • 20. Data: 2011-10-14 15:05:09
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 14:03, AZ wrote:

    > Co daje Ci naginanie rzeczywistosci do swojej wizji? Nigdzie nie jest
    > napisane nic o jezdzie po pijaku a zabranie PJ to nie tylko jazda po
    > pijaku.

    W nagłówku?

    "Okazało się, że 33-latek już wcześniej stracił uprawnienia do
    kierowania za jazdę po alkoholu. "

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil