  • 181. Data: 2011-10-17 18:45:51
    Temat: Re: A propos pościgów...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com>

    > Ciekawy materiał:
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/bialystok/posci
    g-dostal-61-pkt,1,4880303,region-wiadomosc.html

    > Obrazek zdecydowanie zadający kłam teoriom głoszonym na
    > pms o braku kwalifikacji policjantów oraz ich nieodpowiedzialnym
    > zachowaniu.

    Pszemol to twój kolega ?

  • 182. Data: 2011-10-17 18:50:44
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl>

    > Najlepiej w ogole zlikwidować policje, bo po co nam ona, do kierowania
    > ruchem?

    Do łapania przestępców. Inny cel niespołeczny jest.

  • 183. Data: 2011-10-17 18:51:37
    Temat: Re: A propos po?cigów...
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Absolutnie nic nie uzasadnia podjęcia tego idiotycznego wyścigu.

    Zupelnie nic. Dzien jak co dzien...

    > Mogli gościa potraktować dokładnie tak samo jak każdego innego kierowcę
    > łamiącego przepisy. Czyli wysłać stosowny mandacik do domu. Ale ku uciesze
    > małoletniej gawiedzi odstawili ten idiotyczny popis.

    Jasne. A gdzie niby mieli mu ten mandat wyslac? Dal im wizytowke?

  • 184. Data: 2011-10-17 20:29:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-17, CeSaR <a...@m...com> wrote:

    > Za co cie tam dzis zatrzymywali? Za jazde buspasem i cos jeszcze? Trzeba
    > bylo sie nie zatrzymac tylko zaczac uciekac - zobaczylbys efekty.
    > Po co sie zatrzymales?

    Chyba mylisz Arka ze mna. Za zakaz wjazdu + buspas. Po co mialem
    uciekac? Nie mam zagietej tablicy rejestracyjnej, prawko mam, dokumenty
    na motocykl tez. Zlamalem przepisy, zlapali mnie, nie udalo sie tym
    razem - trudno. Ale nie gadam glupot, ze przez nieuwage wjechalem pod
    zakaz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 185. Data: 2011-10-17 20:44:56
    Temat: Re: A propos po?cigĂłw...
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > na motocykl tez. Zlamalem przepisy, zlapali mnie, nie udalo sie tym
    > razem - trudno. Ale nie gadam glupot, ze przez nieuwage wjechalem pod

    Moze. Sorry, watek sie zrobil za dlugi. Gdyby koles z filmu nie uciekal -
    pewnie by sie tez jakos dogadal. Cos by sciemnil, ze sie zagapil, musial
    skrecic i tyle. Najwyzej by zaplacil ticket i juz. Ale on musial uciekac bo
    mial inna, wieksza lewizne na plecach niestety.

  • 186. Data: 2011-10-18 08:40:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-17 18:08, CeSaR pisze:

    > Oni go nie gonili bo zakrecił tak albo inaczej tylko go gonili bo uciekal.
    > Czujesz roznice?

    Tłumaczone już było wielokrotnie, ale jak widać jak grochem o ścianę.

  • 187. Data: 2011-10-18 10:12:00
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-17 18:51, CeSaR pisze:

    > Zupelnie nic. Dzien jak co dzien...

    Dokładnie tak. W tej samej chwili w całej Polsce pewnie wydarzyło się
    mnóstwo podobnych wykroczeń i jakoś obywało się bez podobnych żenad.

    > Jasne. A gdzie niby mieli mu ten mandat wyslac? Dal im wizytowke?

    Tak samo jak w setkach a może tysiącach podobnych przypadków jakie mają
    miejsce co dzień. Obława policyjna w tych wszystkich pozostałych nie
    jest potrzebna. Ale to chyba do co niektórych nigdy nie dotrze. Ale nie
    ma co się dziwić, wiek dziecięcy ma swoje prawa.

    A.

  • 188. Data: 2011-10-18 10:12:08
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-17 20:44, CeSaR pisze:

> [...]
    > skrecic i tyle. Najwyzej by zaplacil ticket i juz. Ale on musial uciekac bo
    > mial inna, wieksza lewizne na plecach niestety.

    No i co z tego?

    A.

  • 189. Data: 2011-10-18 12:11:04
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 17.10.2011 CeSaR <a...@m...com> napisał/a:

    > Na tych usunietych fragmentach na 100% leje sie krew rozjezdzanych
    > przechodniow, w powietrzu lataja czesci rozwalonych samochodow i wozkow
    > dziecinnych.

    Oczywiście na tych usuniętych klatkach widać wysokie kwalifikacje i
    niezwykle odpowiedzialne manewry policji podczas pościgu za niezwykle
    niebezpiecznym idiotą. Tylko dlaczego je usunęli? Sam chętnie bym
    zobaczył jak bezpiecznie i fachowo można wyprzedzać zmuszając pojazdy
    jadące z przeciwka do ucieczki. Może niesłusznie było, to tak często
    spotykane na naszych drogach zachowanie, oceniane jako niezwykle
    niebezpieczne.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 190. Data: 2011-10-18 12:35:00
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 17/10/2011 13:36, kamil wrote:

    > Ale ja nie chcę, żebyś odpowiadał gdzie indziej i nie na temat.
    >

    > Ja pytam konkretnie - co według ciebie policja powinna była zrobić w tym
    > konkretnym przypadku tak, żeby motocyklistę złapać w "bezpieczny" (wg.
    > ciebie) sposób.

    Halo halo, pobudka panie kolego.

    Masz lepszy pomysł na tę sytuację, czy krytykujesz sam nie wiedząc
    dlaczego, ale tak dzisiaj modnie?

    7 raz pytam.

    --
    Pozdrawiam,