  • Data: 2015-01-29 10:07:36
    Temat: Re: A propos konstruktywnego sp??dzania czasu..
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Jan 2015, Artur Miller wrote:

    > bo sygnalizatora wcale nie musi być?

    Moment.
    Ale *w zamian* mamy rozwiązanie *droższe*, więc jakoś zysku nie widać.

    <mode troll>
    A "licznik czasu" pozwala sensownie wykorzystać pozostały czas.
    Stwierdzone organoleptycznie - któryś kurier, na liczniku ponad 20s,
    wyskoczył z kabiny półciężarówki, paczki przygotował, ze dwie lżejsze
    wziął do kabiny, wrócił, zostało ponad 20s.
    Mniej ambitni mogą coś poczytać (patrz wątek obok z "szybkim czytaniem".
    <\mode>

    Jedyny sensowny argument "za" to zmniejszenie zjawiska "jeszcze
    przycisnę żeby zdążyć". Ale kierownicy kierownic szybko załapią
    jak toto działa i na widok "skoku w dół" ograniczenia będą właśnie
    "przyciskać": no panie ja przed zmianą wjechałem :P - w przepisach
    nie kojarzę regulacji, który moment czasowy ma określać obowiązującą
    prędkość, z mocy prawa nie można wymagać "momentu minięcia znaku"
    bo primo kierowca w tym momencie typowo postawionego (prostopadle
    do drogi) znaku na 100% NIE WIDZI, secundo nie ma możliwości
    zwolnienia, więc nie może być karany za nieprzestrzeganie "nagłej
    zmiany"!

    pzdr, Gotfryd