  • 1. Data: 2009-09-03 22:22:17
    Temat: A propo malowania pasow
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    We wroclawiu poszli na calosc.
    http://www.wroclawjutro.pl/index.php?option=com_joom
    gallery&func=detail&id=136&Itemid=53#joomimghttp://t
    inyurl.com/kt4eynNie sadze aby byla to jakas specjalna farba, wiec nie zycze nikomu
    coby sietam znalazl w czasie kiedy jest to mokre.Jak pisza "To na razie eksperyment,
    ale jeżeli się powiedzie, we Wrocławiuwszystkie skrzyżowania będą pomarańczowe"Oby
    sie nie powiodl. Tylko zeby tak bylo, to jest duza szansa ze ktoswczesniej na tym
    ucierpi. Bezsens totalny.pzdrTmek

  • 2. Data: 2009-09-03 22:40:02
    Temat: Re: A propo malowania pasow
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Tmek pisze:
    ...>8
    > Nie sadze aby byla to jakas specjalna farba, wiec nie zycze nikomu
    > coby sietam znalazl w czasie kiedy jest to mokre.

    Zdziwisz sie - wyglada na wyjatkowo szorstkie, przetestwowalem
    (wprawdzie na sucho) i trzyma!

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 3. Data: 2009-09-04 05:08:17
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 4 Wrz, 00:22, "Tmek" <g...@o...pl> wrote:
    > We wroclawiu poszli na calosc.
    >  http://www.wroclawjutro.pl/index.php?option=com_joo
    mgallery&func=deta...sadze aby byla to jakas specjalna farba, wiec nie zycze nikomu
[...]

    Na co to komu? Co co to komu?
    widać że lobby farby wkroczył do drogowców?
    Jaki sens jest w tym malowaniu?
    Jest to niezgodne z przepisami, nie jest to żadne oznaczenie jezdni ,
    ani żaden z określonym w ustawie znaków poziomych.
    Ciekawe kto komu posmarował?

    --
    Wiadro(SoldierAK)

  • 4. Data: 2009-09-04 07:02:45
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    WIADRO wydusił z siebie te słowy:

    > Jest to niezgodne z przepisami, nie jest to żadne oznaczenie jezdni ,
    > ani żaden z określonym w ustawie znaków poziomych.
    > Ciekawe kto komu posmarował?

    tzn jaki przepis mówi o tym, w jakim kolorze musi być droga/skrzyżowanie?

    ps. A w niektorych państwach pomysł z malowaniem skrzyzowan jest całkiem
    stary..

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 5. Data: 2009-09-04 07:11:31
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > ps. A w niektorych państwach pomysł z malowaniem skrzyzowan jest całkiem

    Malowanie zawsze zmniejsza przyczepność asfaltu - zwłaszcza w czasie
    deszczu.

    Czy jeśli dojdzie do wypadku - będę mógł żądać odszkodowania od miasta?

    MN

  • 6. Data: 2009-09-04 07:19:32
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Marcin N pisze:

    > Malowanie zawsze zmniejsza przyczepność asfaltu - zwłaszcza w czasie
    > deszczu.

    Są takie sprytne farby co trzymają jak papier ścierny-np. krawędź winkli
    na torze,ale raczej nam nie grozi.
    > Czy jeśli dojdzie do wypadku - będę mógł żądać odszkodowania od miasta?
    >
    > MN
    Możesz,ale czy dostaniesz...

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2009-09-04 08:37:33
    Od: rg <r...@g...com>

    On Sep 4, 9:11 am, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Malowanie zawsze zmniejsza przyczepność asfaltu - zwłaszcza w czasie
    > deszczu.
    >
    > Czy jeśli dojdzie do wypadku - będę mógł żądać odszkodowania od miasta?
    >
    > MN

    A co, planujesz tam jeździć w kółko dopóki się nie wypier***lisz?
    Nie wiem jaka farba, ale jeżeli skrzyżowanie jest skomplikowane to
    chyba fajnie jest widzieć gdzie są poszczególne pasy ruchu i gdzie się
    zatrzymać żeby nie blokować innych?

  • 8. Data: 2009-09-04 08:44:29
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    "jeżeli się powiedzie..."

    To przemalują wszystkie drogi - bo niby bezpieczniej - jak ze światłami,
    radarami w krzakach itp?;)

    grzech
    vl800

  • 9. Data: 2009-09-04 08:45:08
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    rg wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > Nie wiem jaka farba, ale jeżeli skrzyżowanie jest skomplikowane to
    > chyba fajnie jest widzieć gdzie są poszczególne pasy ruchu i gdzie się

    cos mi sie zdaje, ze nie oglądałeś zdjęcia ;)

  • 10. Data: 2009-09-04 09:29:30
    Od: rg <r...@g...com>

    On Sep 4, 10:45 am, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Kuba (aka cita) gg:1461968  www.cita.pl
    > Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    > HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

    Jasnowidz czy co? No dobra już sobie obejrzałem. Rzeczywiście ktoś
    bardzo sumiennie podszedł do malowania skrzyżowania na pomarańczowo,
    pewnie są sposoby żeby zużyć mniej farby i uzyskać ten efekt, ale co
    tam. Może we Wrocławiu tak trzeba żeby kierowcy umieli ustalić ile
    pasów jest na jezdni?