  • 1. Data: 2012-03-30 23:39:33
    Temat: A podobno...
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    ... wieść pms'owa niesie, że tylko BMW potrafi się tak rozwalić.

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/zdjecie,iId,653662,
    iSort,5,iTime,1,iAId,44951

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 2. Data: 2012-03-31 01:48:41
    Temat: Re: A podobno...
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-30 23:39, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    > ... wieść pms'owa niesie, że tylko BMW potrafi się tak rozwalić.
    >
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/zdjecie,iId,653662,
    iSort,5,iTime,1,iAId,44951

    Gówniarza szkoda. Ale ile on tam musiał jechać, że aż takie coś
    się porobiło. Asfalt tam jest gładki.

  • 3. Data: 2012-03-31 02:17:59
    Od: Marek <w...@o...pl>

    W dniu 2012-03-31 01:48, megrims pisze:

    iSort,5,iTime,1,iAId,44951

    > Gówniarza szkoda. Ale ile on tam musiał jechać, że aż takie coś
    > się porobiło. Asfalt tam jest gładki.

    50 km/h to z absolutną pewnością nie było. Raczej bliżej 150. A poza tym
    to przecież słup stał w niewłaściwym miejscu...

    Pozdro
    Marek

  • 4. Data: 2012-03-31 10:14:50
    Od: "Andy Niwinski" <a...@n...pl>

    "Marek" <w...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > 50 km/h to z absolutną pewnością nie było. Raczej bliżej 150. A poza tym
    > to przecież słup stał w niewłaściwym miejscu...
    >
    > Pozdro
    > Marek

    A ty się nie znasz, to było zakamuflowane drzewo. Przecież wszystkim
    wiadomo, że to nie debilni kierowcy powodują wypadki, tylko złośliwe drzewa
    atakują. Zresztą zdaniem niektórych psm-owiczów najlepiej by było cała
    powierzchnię kuli ziemskiej wyasfaltować na równo, żeby nic nie "atakowało"
    biednych kierowców.

  • 5. Data: 2012-03-31 10:39:48
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-31 10:14, Andy Niwinski pisze:

    (ciach)
> [...]
    > drzewa atakują. Zresztą zdaniem niektórych psm-owiczów najlepiej by było
    > cała powierzchnię kuli ziemskiej wyasfaltować na równo, żeby nic nie

    Kiedyś miałem okazje jechać autokarem przez Dominikanę. Tam jest taka
    faza, że tam też są drogi szybkiego ruchu <ROTFL> czyli coś jak nasza
    droga z Łodzi do Aleksandrowa Łódzkiego. Drogi te są po obu stronach
    obsadzone jakimiś takim dziwnym żywopłotem. Wysokość około 4 metrów,
    szerokość około 6 metrów. I raz na jakiś czas ten żywopłot jest wycięty
    w sposób wskazujący, że to jakieś auto go wycięło. Jestem pewien, że
    taki żywopłot nikogo nie zabije. A funkcje ochrony przed wiatrem na
    pewno spełnia. Raz na jakiś czas jest to przycinane. Czy u nas nie
    mogą czegoś takiego zrobić? Jakaś roślinka by się również znalazła.

  • 6. Data: 2012-03-31 11:14:41
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > pewno spełnia. Raz na jakiś czas jest to przycinane. Czy u nas nie
    > mogą czegoś takiego zrobić? Jakaś roślinka by się również znalazła.

    U nas te role spelniaja drzewa, a tak serio to chyba nie widze tego w
    polskich warunkach :)

    sz.

  • 7. Data: 2012-03-31 12:35:30
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-31 02:17, Marek pisze:

    > 50 km/h to z absolutną pewnością nie było. Raczej bliżej 150. A poza tym
    > to przecież słup stał w niewłaściwym miejscu...
    >
    > Pozdro
    > Marek

    1000 km/h od razu. Uderzyłeś tak? Uderzył najsłabszą częścią. Mogło być
    w granicach 100, nie więcej. Przy 150 zbierali by w około małe odłamki
    jak po wybuchu bomby. To jest właśnie te złudzenie, że jadę 60 to nie
    mogę zginąć, jestem bezpieczny. Gówno prawda! Co do 50 km/h pooglądaj
    sobie crash testy z jaką prędkością robią boczne uderzenia w samochodach
    do 200 000 pln.
    Patrz co się dzieje przy 64km/h przy czołowie, a więc ma się co giąć i
    przejąć energie http://www.youtube.com/watch?v=J4PTjtzjm2o a z boku co
    masz? Boczne uderzenie max 30 km/h.

    I zanim go skażecie na ukrzyżowanie, uważajcie żebyście jutro wasz
    samochód nie zaskoczył tak samo, czego oczywiście nie życzę.

  • 8. Data: 2012-03-31 12:44:16
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Czy u nas nie
    > mogą czegoś takiego zrobić?

    Po co, przeciez grupowi trolle uwazaja, ze na drzewach/slupach gina
    wylacznie winni. Co prawda w tym akurat wypadku zginal czlowiek, ktory
    nie dzierzyl kierownicy w dloniach, ani, co najwazniejsze, nie naciskal
    gazu, ale to tym gorzej dla faktow. Ci co nie moga tam teraz jechac
    tramwajem tez sa winni, bo... no nie wiem co, kierowcy-teoretycy z PMSu
    cos wymysla.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 9. Data: 2012-03-31 12:46:06
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-30 23:39, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    > ... wieść pms'owa niesie, że tylko BMW potrafi się tak rozwalić.
    >
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/zdjecie,iId,653662,
    iSort,5,iTime,1,iAId,44951

    http://www.youtube.com/watch?v=U6f4HbQcRrI

    Szeroka przeszkoda 30 km/h i zobacz co się stało. Zdjęcia z wypadku
    pokazują większe skupienie Energi w jednym miejscu (węższy element z
    którym miał kontakt samochód podczas zderzenia)

    Ja bym się zastanowił co mogło być przyczyną że kierowce rzuciło na bok.
    Mnie moje 306 sponiewierało w zakręcie z małą ilością powietrza w
    przednim kole, zrobiłem 180 stopni przy max 50 km/h.
    Może Peugeot 206 ze zdjęć zmieniał pas i zahaczył o inny samochód i stąd
    wylądował na słupie, może pękł drążek kierowniczy?Co uważacie?

  • 10. Data: 2012-03-31 13:31:50
    Temat: Odp: A podobno...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    iSort,5,iTime,1,iAId,44951

    > Gówniarza szkoda. Ale ile on tam musiał jechać, że aż takie coś
    > się porobiło. Asfalt tam jest gładki.

    10 dni po odbiorze prawka pozwalać sobie na takie szaleństwa w mieście, żeby
    wylecieć na prostej drodze?
    Naprawdę powinni wprowadzić testy psychologiczne.....