  • 41. Data: 2009-06-25 19:09:41
    Temat: Re: A nie mowiłem???
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    o, a w Finlandii motocykle maja przeglad bezterminowy - tam sama
    swiadomosc wystarcza

  • 42. Data: 2009-06-25 19:32:01
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Witam

    *** "Maciekq"
    Hm. Czegoś tutaj nie rozumim. Jak teraz motorowery mają wbity przegląd
    bezterminowy to z tymi nowymi przepisami tak jakby prawo działało wstecz?

    No bo przecież trzeba się zgłosić w ciągu roku na przegląd.

    To chyba sam sobie odpowiedziales...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 43. Data: 2009-06-25 20:18:25
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <n...@s...com> :

    > sprawnego ogara z papierami za 30-50zl ?

    Tej, ale z matmy to Ty orlem nie byles, nie? ;-)

    > To ja chetnie odkupie. Nawet dam 100zl.

    Na alledrogo kupisz rometa z papierami juz za 200-300zl, przypuszczam ze "po
    wsiach" ceny transakcyjne takich zmeczonych komarkow i innych rometow nie
    przekraczaja tych 100-200zl, tymczasem przeglad techniczny motocykla
    kosztuje 62zl.

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 44. Data: 2009-06-25 20:44:20
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Tytus"

    > To chyba sam sobie odpowiedziales...

    a gdzie beda karteczki przyklejac czy zarabiac kaske na wymianach
    dokumentow?
    widze, ze jestes zorientowany wiec moze znasz juz jakies rozporzadzenia:-)

    --
    ania

  • 45. Data: 2009-06-25 21:26:05
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Tytus pisze:
> [...]
    > bezterminowy to z tymi nowymi przepisami tak jakby prawo działało wstecz?
    >
    > No bo przecież trzeba się zgłosić w ciągu roku na przegląd.

    Tak jak bezterminowe prawka utraciły ważność niedawno. Amerykańska
    kancelaria by wyprocesowała 1M$ za straty moralne (bo jeździłem w
    stressie i szkodziło mi na zdrowie). Nie wiem czy kibicowałeś
    US-dowcipom o prawnikach, to jest grupa której chyba bardziej się boją
    niż gangsterów. Budują to 200 lat.

    w GB od 400 lat budują system prawny.

    U nas jest zasada TKM. I tak na szczęście nie żyjemy w formacji
    azjatyckiej.

  • 46. Data: 2009-06-25 22:03:45
    Temat: Re: A nie mowiłem??? [ot]
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    chcieliśta PeŁo to macie..... :/
    dojenie kasy gdzie się da to ich specjalność
    czwarty raz u władzy (KLD, UW, AWS, PO) i za każdym razem drą kase z ludzi
    bo z "tradycyjnych" przekrętów brakuje i kończą z poparciem 3%
    a za 4 lata nazywają partię inaczej i proszę.... Balcerowicz, Buzek,
    Krzaklewski, Piskorski..... 4 lata temu złodzieje i przekręciarze a teraz
    idole narodu...

    p.s.
    więcej tvn :)

  • 47. Data: 2009-06-26 01:12:20
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:

    >Tak jak bezterminowe prawka utraciły ważność niedawno.

    Chcesz powiedziec, ze moje utracilo waznosc niedawno?
    Dobrze ze nic o tym nie wie biedactwo, stres moglby mu zaszkodzic;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 48. Data: 2009-06-26 01:13:54
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "ania" <a...@t...kropka.pl> wrote:

    >a gdzie beda karteczki przyklejac czy zarabiac kaske na wymianach
    >dokumentow?

    Ciekawe gdzie mojemu motoroweru wkleja, bo on jest legalny na takim
    jednokartkowym papierze...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 49. Data: 2009-06-26 04:24:04
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"ania"
    a gdzie beda karteczki przyklejac czy zarabiac kaske na wymianach
    dokumentow?
    widze, ze jestes zorientowany wiec moze znasz juz jakies rozporzadzenia:-)

    Wykonawczych jeszcze nie widzialem...jak to u nas. Ale mnie w zasadzie
    interesuje glownie zmiana dz.u. 227 :)
    a ten bedzie musial sie zmienic...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 50. Data: 2009-06-26 05:33:28
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > dla tego mam to gdzieś i glosuje nogami czyli wypinam sie na tzw
    > demokracje. Nic mnie tak nie wkurwia jak pchanie się państwa we
    > wszystkie dziedziny życia człowieka i ustaniawianie normatywów do
    > najprostszych elementów życia. To się k...wa zaczyna robić szpital
    > psychiatryczny. Neich mi ktoś powie po jaką cholerę ONI to zmieniają? Po

    W pełni się z Tobą zgadzam. Dla tych, co czasów gdy można było
    swobodniej oddychać nie pamiętają polecam obejrzeć "Podróż za jeden
    uśmiech" lub wstęp do książki "Romans Licealny" Piotra Zaremby.

    Vir
    Duża czarna bawarka