  • 21. Data: 2009-06-25 10:54:28
    Temat: Re: A nie mowiłem???
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Użytkownik "Andrzej Luczak" <a...@s...akcent.pl> napisał w wiadomości
    news:4a435064@news.home.net.pl...

    > Gdybyś jeszcze wskazał tych zamierzających realizować wyborcze obietnice?.
    > Doświadczenia kolejnych wyborów wskazują, że opłaca się tylko obiecywać.
    > Coraz więcej
    dla tego mam to gdzieś i glosuje nogami czyli wypinam sie na tzw demokracje.
    Nic mnie tak nie wkurwia jak pchanie się państwa we wszystkie dziedziny
    życia człowieka i ustaniawianie normatywów do najprostszych elementów życia.
    To się k...wa zaczyna robić szpital psychiatryczny. Neich mi ktoś powie po
    jaką cholerę ONI to zmieniają? Po jaki ch... przegląd w motorowerze? Po
    jaki ch... kask? Motorower całe lata funkcjonował na prawach roweru z
    napedem i było dobrze. Nawet limit prędkości miał kiedyś większy, a i
    motorowerów i motocykli było w Polsce o kilka rzedów więcej niż teraz -
    Polska po wojnie była pod względem ilości gdzieś tam w pierwsej czwórce
    producentów motocykli na świecie.
    Teraz sie wzieli złamasy za ulepszanie świata na siłę. Lepsze jest wrogiem
    dobrego a ten poj... kraj przoduje chyba w psuciu tego co dobre. Kiedyś
    chyba pieprzne tym wszystkim i się wyniosę gdzieś gdzie jeszcze jest trochę
    luźniej.
    --
    Jackare

  • 22. Data: 2009-06-25 11:37:03
    Od: n...@s...com

    On Thu, 25 Jun 2009 12:47:03 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >a czy badania techniczne w ogóle uwzględniają wycieki oleju?

    Widzialem kilka razy jak samochody cofali za kapanie.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 23. Data: 2009-06-25 12:16:47
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jackare pisze:
    > Po jaki ch... przegląd w motorowerze?

    Bo tez zapierdala po ulicach jak ja ? Ja musze miec na motocykl a
    leszcze na rozlatujacym sie skutrze nie musi. A popierdala miedzy autami
    lepiej ode mnie. Rajt ? Wiec gdzie tu sprawiedliwosc ?

    > Po jaki ch... kask?

    j.w. Skoro rowerzystow sie namawia coby jezdzili w kaskach bo tak moga
    chociaz troche ochronic swoj leb to dlaczego by nie mieli obowiazku
    jazdy w kaskach miec skutermani ?

    > Motorower całe lata funkcjonował na prawach roweru z napedem i było dobrze.

    Kiedy to bylo ? Porownaj sobie ilosc pojazdow mechanicznych na drogach
    przed 20 laty i dzisiaj.

    > Nawet limit prędkości miał kiedyś większy,

    Fakt, ja nie rozumiem czemu akurat 45 kmh a nie, na przyklad 60 kmh.

    > a i motorowerów i motocykli było w Polsce
    > o kilka rzedów więcej niż teraz

    A samochodow o kilka rzedow mniej

    > Polska po wojnie była pod względem
    > ilości gdzieś tam w pierwsej czwórce producentów motocykli na świecie.

    Ale co to ma do rzeczy ?

    > Kiedyś chyba pieprzne tym wszystkim i się wyniosę gdzieś gdzie jeszcze
    > jest trochę luźniej.

    Na Madagaskar ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 24. Data: 2009-06-25 12:23:18
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    n...@s...com pisze:
    > a jakie glosy slyszy ten co szlifnie bo pas byl zasyfiony
    > kapiacym z wrakow oleum ?

    a takie, ze musi zlapac na goracym uczynku sprawce (jak??? bez uprawnien
    do kontroli innych?) zasyfienia, bo zarzadca drogi ma to w dupie

    --

    pozdr
    pj

  • 25. Data: 2009-06-25 12:41:18
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-25 12:47:03 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl> said:

    > a czy badania techniczne w ogóle uwzględniają wycieki oleju?

    Chyba powinno, bo z pojazdu nie mogą wyciekać płyny eksploatacyjne (jak
    mnie pouczył pan władza, wypatrzywszy lekko spoconą uszczelkę pod
    głowicą w Kawie).

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 26. Data: 2009-06-25 12:45:18
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-25 11:44:27 +0200, "Easy" <e...@m...nospam.org> said:

    > Tu masz racje, mnie tez krew zalewa jak widze gnioty które jezda po
    > kraju a pan ziutek za flaszke stawia pieczatke.
    > az mnie czasem kroci zeby gdzies zadzwonic i podac numery rej... ale
    > zaraz odezwa sie głosy oburzenia ze donosiciel i takie tam..

    Ale nie będziesz płakać, jak Ci diagnosta nie podbije przeglądu, bo
    żaróweczka za mocna i niehomologowana, wydechy ciut za głośne, czy
    skład spalin kapkę nieteges? To działa w obie strony.

  • 27. Data: 2009-06-25 12:48:23
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "de Fresz"

    > Chyba powinno, bo z pojazdu nie mogą wyciekać płyny eksploatacyjne (jak
    > mnie pouczył pan władza, wypatrzywszy lekko spoconą uszczelkę pod głowicą
    > w Kawie).

    sprawdzaja, przynajmniej w samochodzie

    --
    ania

  • 28. Data: 2009-06-25 13:21:52
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message

    > Ale nie będziesz płakać, jak Ci diagnosta nie podbije przeglądu, bo
    > żaróweczka za mocna i niehomologowana, wydechy ciut za głośne, czy skład
    > spalin kapkę nieteges? To działa w obie strony.

    Spoko, przejdzie "na blądynkę".

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 29. Data: 2009-06-25 13:33:09
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Ale nie będziesz płakać, jak Ci diagnosta nie podbije przeglądu, bo
    > żaróweczka za mocna i niehomologowana, wydechy ciut za głośne, czy skład
    > spalin kapkę nieteges? To działa w obie strony.

    no na zarówke to bede płakac, na wydechy i na spaliny nie.

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 30. Data: 2009-06-25 13:34:25
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Elou!
    > "de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message

    > Spoko, przejdzie "na blądynkę".

    Kefciu, na blondi to przechodziłam przeglady jak bylam piekna i mloda ;)
    Lapotonezem jeszcze ;)

    teraz juz została tylko terapia szkokowa, wiec podbijaja z litosci.

    :)