  • 11. Data: 2009-06-25 09:44:27
    Temat: Re: A nie mowiłem???
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "ania" <a...@t...kropka.pl> napisał w wiadomości
    news:h1vg58$2k3m$1@alfa.ceti.pl...

    > Użytkownik "Easy"

    > patrzac na to co sie porusza po drogach, to mam watpliwosci czy badanie
    > techniczne poprawia ich stan...

    > nie przesadzaj - no ile?:-)

    > jestem za, tylko jak napisal newrom, niech w koncu badania techniczne beda
    > badaniami, a nie farsa
    > nam sie przyczepili do rdzy na dole drzwi poldka i musielismy to naprawic,
    > zeby zarejestrowali, a po drodze to chyba kazdy wie co jezdzi i jakos
    > chyba maja wazne badania

    Tu masz racje, mnie tez krew zalewa jak widze gnioty które jezda po kraju a
    pan ziutek za flaszke stawia pieczatke.
    az mnie czasem kroci zeby gdzies zadzwonic i podac numery rej... ale zaraz
    odezwa sie głosy oburzenia ze donosiciel i takie tam..

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 12. Data: 2009-06-25 10:01:21
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Easy" <e...@m...nospam.org> wrote in message

    > Tu masz racje, mnie tez krew zalewa jak widze gnioty które jezda po kraju
    > a pan ziutek za flaszke stawia pieczatke.

    Mnie tez, mnie tez zalewa.

    > az mnie czasem kroci zeby gdzies zadzwonic i podac numery rej... ale zaraz
    > odezwa sie głosy oburzenia ze donosiciel i takie tam..

    Dzwon Ania, olej glosy. Zwaz jeno czy nie patrzysz na swoj pojazd ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 13. Data: 2009-06-25 10:02:33
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Elou!
    > "Easy" <e...@m...nospam.org> wrote in message

    > Mnie tez, mnie tez zalewa.

    > Dzwon Ania, olej glosy. Zwaz jeno czy nie patrzysz na swoj pojazd ;)

    o kurde, to mój???

  • 14. Data: 2009-06-25 10:04:26
    Od: n...@s...com

    On Thu, 25 Jun 2009 11:35:14 +0200, "magnes" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Pewnie cos kolo 50% wartosci Ogara, czy innego Komarka...

    sprawnego ogara z papierami za 30-50zl ?
    To ja chetnie odkupie. Nawet dam 100zl.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 15. Data: 2009-06-25 10:05:49
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Easy pisze:

    > Tu masz racje, mnie tez krew zalewa jak widze gnioty które jezda po
    > kraju a pan ziutek za flaszke stawia pieczatke.

    A wlasnie ostatnio czytalem ze w Niemczech TUV jest pod wrazeniem stanu
    technicznego motocykli i odtad nie bedzie juz przeprowadzac tak
    drobiazgowych kontroli bo nie ma po co. 70% badanych motocykli bylo
    sprawnych w 100%, nastepne kilka procent miala jedna mala wade prosta do
    usuniecia. Nastepne kilkanascie ponad jedna wade z ktora mozna bylo
    jezdzic. A tam sie rzadko zalatwia przeglad na gebe za kase.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 16. Data: 2009-06-25 10:10:44
    Od: n...@s...com

    On Thu, 25 Jun 2009 11:44:27 +0200, "Easy" <e...@m...nospam.org>
    wrote:

    >az mnie czasem kroci zeby gdzies zadzwonic i podac numery rej... ale zaraz
    >odezwa sie głosy oburzenia ze donosiciel i takie tam..

    Siur, a jakie glosy slyszy ten co szlifnie bo pas byl zasyfiony
    kapiacym z wrakow oleum ? :)

    pozdr
    newrom
    PS. tez nie dzwonie, ale glosow nie slysze.

  • 17. Data: 2009-06-25 10:23:27
    Od: jeszua x <j...@g...com>

    On 25 Cze, 11:31, "ania" <a...@t...kropka.pl> wrote:
    > Użytkownik "Easy"
    > patrzac na to co sie porusza po drogach, to mam watpliwosci czy badanie
    > techniczne poprawia ich stan...

    teraz wyobraz sobie, co jezdziloby gdyby nie bylo obowiazkowych badan
    technicznych...
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 18. Data: 2009-06-25 10:24:35
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    > chyba powinienes jednak glosowac na tych co chca to zmienic,
    Gdybyś jeszcze wskazał tych zamierzających realizować wyborcze
    obietnice?. Doświadczenia kolejnych wyborów wskazują, że opłaca się
    tylko obiecywać. Coraz więcej
    > albo sam startuj.
    jesli Jackare miałby znane nazwisko, np. Małysz, Kubica, to nie bez
    szans :-)
    --
    AL F650 & LC4

  • 19. Data: 2009-06-25 10:36:39
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik <newrom

    > Siur, a jakie glosy slyszy ten co szlifnie bo pas byl zasyfiony
    > kapiacym z wrakow oleum ? :)

    fajnie to widac na parkingach pod dachem przy sklepach
    szara podloga i cala spaskudzona olejem tam gdzie najczesciej ustawaiaja
    dzioby swoich bolidow

    a motocykle? mysle, ze myslacy czlowiek jezdzacy na motocyklu sam dba o to
    zeby byl w 100% sprawny
    to samo tyczy sie samochodow, tylko w motocyklach tak jakby bardziej:-)

    --
    ania

  • 20. Data: 2009-06-25 10:47:03
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    ania pisze:
    > Użytkownik <newrom
    >
    > fajnie to widac na parkingach pod dachem przy sklepach
    > szara podloga i cala spaskudzona olejem tam gdzie najczesciej ustawaiaja
    > dzioby swoich bolidow

    a czy badania techniczne w ogóle uwzględniają wycieki oleju?

    --
    gildor
    9'99