  • 1. Data: 2009-06-25 06:06:12
    Temat: A nie mowiłem???
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    Wczoraj oglosili:
    7. Okresowe badanie...... oraz motoroweru przeprowadza sie przed uplywem 3
    lat od dnia pierwszej rejestracji, a nastepnie przed uplywem kazdych
    kolejnych 2 lat od dnia przeprowadzenia badania.

    2. Właściciel motoroweru dla któego od dnia pierwszej rejestracji minęło
    wiecej niz 3 lata obowiazany jest przedstawicgo do badania technicznego w
    terminie roku od dnia wejscia w zycie niniejszej ustawy.

    Dz.U. 2009 nr 97 poz. 802
    Ustawa z dnia 22 maja 2009 r. o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz
    niektórych innych ustaw
    Status aktu prawnego: obowiązujący
    Data ogłoszenia: 2009-06-23
    Data wydania: 2009-05-22
    Data wejścia w życie: 2009-09-22
    Data obowiązywania: 2009-09-22
    Uwagi: art. 1 pkt 1 i 3-7 oraz pkt 10, w zakresie dotyczącym art. 81 ust. 1,
    pkt 12 i 13 oraz art. 7 wchodzą w życie z dniem 8 lipca 2009 r.

    Organ wydający: SEJM
    Organ zobowiazany: MIN. WŁAŚCIWY DS TRANSPORTU
    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 2. Data: 2009-06-25 07:02:55
    Temat: Re: A nie mowiłem???
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> napisał w
    wiadomości news:h1v4n0$c76$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > minęło wiecej niz 3 lata obowiazany jest przedstawicgo do badania
    > technicznego w terminie roku od dnia wejscia w zycie niniejszej

    Eee, skoro bez tak taniego OC się dało jeździć? To i bez badań
    technicznych się da.
    Jedyny wniosek dla niepodobijanych komarków i ogarów na polskiej wsi.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 3. Data: 2009-06-25 08:38:02
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

> [...]
    >
    > Organ wydający: SEJM
    > Organ zobowiazany: MIN. WŁAŚCIWY DS TRANSPORTU

    Skurwysyństwo i kolejny kanał do wyciągania pieniędzy od ludzi. Kurwa mać i
    tyle. Nie zagłosuję więcej na nikogo. Przynajmniej nie będę miał pretensji a
    oni niech sobie wprowadzają co chcą. Po jaki ch... było psuć coś co było
    dobre. Za chwilę przyjdzie pora na rowery.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2009-06-25 08:58:53
    Od: majek <m...@g...com>

    wrruuummmm
    a wiadomo ile będzie kosztować taki przegląd?

    zdrowia!
    majek

  • 5. Data: 2009-06-25 09:00:42
    Od: n...@s...com

    On Thu, 25 Jun 2009 10:38:02 +0200, "Jackare" <...@s...de.pl> wrote:

    >Skurwysyństwo i kolejny kanał do wyciągania pieniędzy od ludzi. Kurwa mać i
    >tyle. Nie zagłosuję więcej na nikogo.

    chyba powinienes jednak glosowac na tych co chca to zmienic, albo sam
    startuj.

    > Po jaki ch... było psuć coś co było dobre.

    Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.
    Jesli badania zaczna byc robione rzetelnie to bedzie to mialo jakis
    sens.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2009-06-25 09:05:45
    Od: "Maciej 'Qbak' Darocha" <m...@g...com>

    On 25 Cze, 10:38, "Jackare" <j...@s...de.pl> wrote:
> [...]

    Ciekaw jestem, jaki będzie zakres takiego badania technicznego ;)

    Czy mogą już drżeć właścicele Burgmanów 250 z małymi tablicami? ;-)

    --
    pozdrawiam
    Maciej 'Qbak' Darocha

  • 7. Data: 2009-06-25 09:18:34
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pretensji a oni niech sobie wprowadzają co chcą. Po jaki ch... było psuć
    > coś co było dobre. Za chwilę przyjdzie pora na rowery.

    a mnie tam pasi.
    skoro skutery poruszaja sie po drogach to powikny byc sprawne technicznie.
    troche to przypomina marudzenia pana który kupuje poloneza a potem marudzi
    ze to tyyyyyle pali.

    masz pojazd mechaniczny to musisz ponosic pewne obowiazki.

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 8. Data: 2009-06-25 09:20:25
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"Maciej 'Qbak' Darocha"
    Ciekaw jestem, jaki będzie zakres takiego badania technicznego ;)

    Jak motocykiel - czyli niewielki...

    ***Czy mogą już drżeć właścicele Burgmanów 250 z małymi tablicami? ;-)

    Własciciele motocykli zarejestrowanych na motorowery nie maja sie czego
    bac...zupelny luzzz, nie ma konsekwencji prawnych - tylko trzeba szykowac ok
    1200-1500 pln na koszta zwiazane z anulowaniem decyzji o zarestrowaniu bo
    system w WK wylapuje ze to motocykl.
    Poza tym tak jak pisalem - luzik :)

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

    P.S. Robilem juz Yamke YP Majesty 125 - troszke zabolalo nowego wlasciciela
    bo miala byc taka okazja przy kupnie :)

  • 9. Data: 2009-06-25 09:31:11
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Easy"

    > a mnie tam pasi.
    > skoro skutery poruszaja sie po drogach to powikny byc sprawne technicznie.

    patrzac na to co sie porusza po drogach, to mam watpliwosci czy badanie
    techniczne poprawia ich stan...

    > troche to przypomina marudzenia pana który kupuje poloneza a potem marudzi
    > ze to tyyyyyle pali.

    nie przesadzaj - no ile?:-)

    > masz pojazd mechaniczny to musisz ponosic pewne obowiazki.

    jestem za, tylko jak napisal newrom, niech w koncu badania techniczne beda
    badaniami, a nie farsa
    nam sie przyczepili do rdzy na dole drzwi poldka i musielismy to naprawic,
    zeby zarejestrowali, a po drodze to chyba kazdy wie co jezdzi i jakos chyba
    maja wazne badania

    --
    ania

  • 10. Data: 2009-06-25 09:35:14
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "majek" :
    >wrruuummmm
    >a wiadomo ile będzie kosztować taki przegląd?

    Pewnie cos kolo 50% wartosci Ogara, czy innego Komarka...

    --
    Pozdr.
    magnes