  • 1. Data: 2012-08-21 22:52:49
    Temat: A niby chodzi o bezpieczeństwo...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    271 km drogi krajowej numer 91 (stara 1). Na przystanku dwa misie z
    hulajnogami. Akurat na wprost dojazdu do krajowej drogi
    podporządkowanej. Łapią na Iskrę za prędkość Na ich oczach na podwójnej
    ciągłej wyprzedza BMW. Chwilę później w tym samym miejscu (dosłownie 10m
    od policjantów) wyprzedza Opel. Policjanci nie reagują. Dziwne.

    --
    anacron

  • 2. Data: 2012-08-21 23:05:46
    Temat: Re: A niby chodzi o bezpieczeństwo...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > BMW. Chwilę później w tym samym miejscu (dosłownie 10m od policjantów)
    > wyprzedza Opel. Policjanci nie reagują. Dziwne.

    Co w tym dziwnego?
    Radar łatwiej wykorzystać, nie musieli paliwa wypalać.
    A kasa większa, bo czasu nie muszą marnować na pościgi.
    I przecież o to biega.

  • 3. Data: 2012-08-21 23:44:37
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-08-21 23:05, Cavallino pisze:

> [...]
    > Radar łatwiej wykorzystać, nie musieli paliwa wypalać.
    > A kasa większa, bo czasu nie muszą marnować na pościgi.

    Oni byli jakimiś Yamahami. Doszliby moment delikwenta. A dziwne to, że
    poprzedniej nocy jakieś 15 km dalej doszło do śmiertelnego właśnie po
    przetoczeniu podwójnej ciągłej

    http://www.youtube.com/watch?v=A1pyl9TeOu4

    Jak wracałem, to jeszcze nie zdążyli drogi zablokować od strony Łodzi.

    --
    anacron

  • 4. Data: 2012-08-22 05:42:43
    Od: "Ronnei Currane" <R...@o...ru>

    >Oni byli jakimiś Yamahami. Doszliby moment delikwenta. A dziwne to, że

    chodzi o bezpieczeństwo. Szybkość zabija....

    Alina

  • 5. Data: 2012-08-22 07:56:25
    Od: K <...@...c>

    W dniu 21.08.2012 22:52, anacron pisze:
> [...]
    > ciągłej wyprzedza BMW. Chwilę później w tym samym miejscu (dosłownie 10m
    > od policjantów) wyprzedza Opel. Policjanci nie reagują. Dziwne.

    moze mieli przerwe? ;]

  • 6. Data: 2012-08-22 08:10:52
    Od: <1...@0...invalid>

    anacron w <news:k10vf8$5fd$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    [...]
    > poprzedniej nocy jakieś 15 km dalej doszło do śmiertelnego właśnie po
    > przetoczeniu podwójnej ciągłej

    > http://www.youtube.com/watch?v=A1pyl9TeOu4

    Tak podwójną ciągłą *przetoczyli*, że na filmie widać P-3...

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2012-08-22 10:33:14
    Od: " " <a...@g...pl>

    Ronnei Currane <R...@o...ru> napisał(a):
    ..
    > chodzi o bezpieczeństwo. Szybkość zabija....
    ..
    No przecież... Gdyby wszyscy jeździli wolno to nie trzeba byłoby wyprzedzać i
    nikt nie przekraczałby żadnych linii. Czołowych zderzeń też prawie nie byłoby.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http
    http://speedyelise.fora.pl
    http://tunery.tv

  • 8. Data: 2012-08-22 10:33:19
    Od: " " <a...@g...pl>

  • 9. Data: 2012-08-22 17:33:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    >>> hulajnogami. Akurat na wprost dojazdu do krajowej drogi

    > Oni byli jakimiś Yamahami. Doszliby moment delikwenta.

    Ale suszarką szybciej zarobią.

  • 10. Data: 2012-08-22 20:40:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-08-2012 22:52, anacron pisze:
    > 271 km drogi krajowej numer 91 (stara 1). Na przystanku dwa misie z
    > hulajnogami. Akurat na wprost dojazdu do krajowej drogi

    No dobra, coś się tak uwziął na tę policję?
    Jeszcze całkiem niedawno kochałeś tę instytucję, chodziłeś do komendanta
    na kawkę, a teraz płodzisz nonstop jadowite wątki. Chcesz ponownie
    przedstawić się na PMS tym razem jako koleś-git, czy komendant jakoś ci
    podpadł?

    --
    Pozdr.