    From: dddddd <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: A niby chodzi o bezpieczeństwo...
    Date: Tue, 28 Aug 2012 08:11:55 +0200

    W dniu 2012-08-28 07:15, DoQ pisze:

    > Genialne. Ale gdyby pozostał w domu, w fotelu poruszającym się 0 km/h
    > dojechałby do miejsca stłuczki??

    logicznym jest że nie, niestety nie dojedzie wtedy nigdzie :/
    logicznym jest też że jeżeli przyjmiemy że dziennie jest x stłuczek, to
    jeśli prędkość dąży do nieskończoności, to czas dąży do zera, a co za
    tym idzie prawdopodobieństwo napotkania (i uczestniczenia w stłuczce)
    jest mniejsze ;))

    Ja za to przyjmuję taką logikę: jak lecisz autostradą 160km/h to masz
    50% szans że napotkasz wideorejestrator przed sobą i 50% że dogoni cię i
    nagra. Jak jedziesz 200km/h zmniejszasz szanse na mandat o 50% - bo żeby
    cię dogonić musieliby jechać z 230km/h, a tyle zwykle nie jeżdżą :)
    Oczywiście te 50% przy 200km/h będzie bardziej bolesne dla portfela (no
    i punkty, ale te wymieniam na nagrody- ostatnio wziąłem stolik składany
    do walizki), ale jednak mniej prawdopodobne :)

    Lukasz