  • 31. Data: 2014-08-27 07:31:32
    Temat: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 26 Aug 2014 21:58:40 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > A co z aplikacjami androidowymi ktore odwołują sie do sprzętu? Kamera? GPS?

    Normalnie działają. I te ze sklepu Google i ze sklepu Amazona :)
    A na iPhone?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 32. Data: 2014-08-27 07:38:11
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 26 Aug 2014 22:11:22 +0200, marfi napisał(a):

    > Bijcie się a ja dalej używam do rozmów Motorola Gleam...
    > Androida własciwie tylko jako awaryjny 2-simowy hotspot lub mapnik.

    Sam tak bardzo długo robiłem w kombinacji Nokia E51 jako telefon i SE
    Xperia Neo V jako komputerek, nawigacja itp. Na razie używam BlacBerry Q5,
    ale nie jestem jego jakiś strasznym fanem i możliwe, że kiedyś wrócę do
    urządzenia dedykowanego jako telefon.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 33. Data: 2014-08-28 00:59:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

    > Normalnie działają. I te ze sklepu Google i ze sklepu Amazona :)

    Czyli Marek mylił się pisząc:

    >Poprzez zainstalowanie java runtime z dalvikiem, co daje pokrycie
    >większości API ale bez obsługi sprzętu (telefonia, bluetooth, sensory
    >itp)

    > A na iPhone?

    iPhone nie ma tego problemu co Blackberry - ma ustabilizowaną
    pozycję na rynku i każdy szanujący się producent aplikacji mobilnych
    robi wersję dla iOS i dla Androida. Więc nie maskuj problemu BB.

  • 34. Data: 2014-08-28 04:09:11
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 27 Aug 2014 17:59:12 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

> [...]
    >pozycję na rynku i każdy szanujący się producent aplikacji mobilnych
    >robi wersję dla iOS i dla Androida. Więc nie maskuj problemu BB.

    Z taka dokladnoscia ze sporo ludzi ma w dupie aplikacje mobilne, bo
    swojego telefonu uzywa do rozmow i sprawdzania poczty. Dlatego
    Blackberry ciagle sie trzyma

    A.L.

  • 35. Data: 2014-08-28 08:10:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    wrote:
    > Czyli Marek mylił się pisząc:

    https://developer.blackberry.com/android/files/webin
    ars/BlackBerry_Runt
    ime_for_Android_Apps.pdf

    --
    Marek

  • 36. Data: 2014-08-28 14:43:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > https://developer.blackberry.com/android/files/webin
    ars/BlackBerry_Runtime_for_Android_Apps.pdf

    Unsupported features in PlayBook 2.1
    Telephony
    NDK
    Barometer
    Bluetooth
    NFC
    Proximity sensor
    VOIP
    Google Maps
    C2DM

    No ale użytkownicy piszą, że to działa... a miało nie działać. Kłamią?

  • 37. Data: 2014-08-28 18:01:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 28 Aug 2014 07:43:01 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > No ale użytkownicy piszą, że to działa... a miało nie działać.
    Kłamią?

    A skąd ja mam wiedzieć co robią, to nie do mnie pytanie. Najpewniej
    mają blade pojęcie co mają w swoich urządzeniach.

    --
    Marek

  • 38. Data: 2014-08-28 21:34:13
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > A skąd ja mam wiedzieć co robią, to nie do mnie pytanie. Najpewniej mają
    > blade pojęcie co mają w swoich urządzeniach.

    :-) no tak, tej ostatniej opcji nie wziąłem niesłusznie pod uwagę...

    Swoją drogą czy wszystkie apki na Andka sa pisane w Java i pracuja na
    maszynie wirtualnej?
    Nie ma apek pracujących w 'native code'?

  • 39. Data: 2014-08-28 22:21:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > :-) no tak, tej ostatniej opcji nie wziąłem niesłusznie pod uwagę...
    >
    > Swoją drogą czy wszystkie apki na Andka sa pisane w Java i pracuja na
    > maszynie wirtualnej?
    > Nie ma apek pracujących w 'native code'?

    Może poczytaj co to jest Android? i Twój ulubiony iOS

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 40. Data: 2014-08-28 22:44:59
    Od: W <w...@w...pl>

    masti wystukał, co następuje:

    > Może poczytaj co to jest Android? i Twój ulubiony iOS

    Ojoj? Czyli sugerujesz, że na przytłaczającej większości urządzeń z
    robocikiem nie ma maszyny wirtualnej czy tak tylko pierdolisz?