  • Data: 2014-09-01 16:26:09
    Temat: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 1 Sep 2014 13:27:37 +0200, J.F. napisał(a):

    > Mogl miec 3 lata temu, to mogl zapomniec od kiedy :-)
    >
    > A w reklamie pewnie nie podali "usluga dostepna na terenie wybranych
    > miast".

    W Polsce LTE było wcześniej niż w USA. W Playu obecnie działa w każdym
    większym mieście i wielu małych np. Sochaczewie. Nie bardzo tylko wiem na
    czym ta rewolucja LTE miałaby polegać. Mam, używam LTE od miesiąca i owszem
    jest szybciej niż 3G, ale na telefonie to nie jest jakaś wstrząsająca
    różnica. Tak jak między EDGE a 3G jest przepaść, to dla LTE wielkiej
    różnicy nie widać: filmy, skype, VoIP działają na 3G bez problemu, a w LTE
    tak samo, tyle, że pasek postępu szybciej się przesuwa. No chyba, że ktoś
    filmy fullHD na telefonie 4" prosto z netu ogląda, albo prędkość to tylko
    jedna z zalet LTE.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek