  • 41. Data: 2017-03-04 13:54:37
    Temat: Re: A mogło być lepiej
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nojapierdole, nigdy w Grecji nie bylem i wychodzi ze nie bede. Twierdzisz ze im sie
    kasa skonczyla i Grecji juz nie ma? A co z Grekami? Jakas trucizne musieli zazyc?
    Pecha mam bo na dnich byly by w marketach greckie mlode ziemniaki. Zjadl bym takich
    ziemniaczkow z maselkiem, koperkiem i jajkiem. Zolteczko by sie rozlalo. Pychotka,
    przynajmniej dla mnie. I dupa zbita.

  • 42. Data: 2017-03-04 14:03:56
    Temat: Re: A mogło wylazło szydło.
    Od: "AntekM" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Twierdzisz
    > ze im sie kasa skonczyla i Grecji juz nie ma? A co z Grekami? Jakas
    > trucizne musieli zazyc? Pecha mam bo na dnich byly by w marketach greckie
    > I dupa zbita.

    No i wylazło szydło z worka, czyli ciemny lud widzi tylko
    to co mu każe widzieć wódz.
    Jak tu żyć z ciemnym ludem ? Nie da się.
    Co mądrzejsi to sp...li na Zachód, zostali Zenki przygłupy.
    Jak zbudować z takimi przyglupami Polskę od morza do morza.
    Wodzu, chrystusie, niezłomny Duduś, ratujcie !!

  • 43. Data: 2017-03-04 14:51:06
    Od: z <...@...pl>

    > I to jest odpowiedz najlepsza z mozliwych. Jesli srednie zadluzenie dwudziestu
    czlonkow G20 jest powyzej 70% to mozemy spokojnie do siedemdziesieciu dociagnac. A
    jak przekroczymy 70 to bedziemy rownali do najlepszych. Bierzmy przyklad z
    Japonczykow. Maja 230% dlugu do pkb. Jednoczesnie sa najbardziej innowacyjnym
    narodem.

    ciach

    Japończycy to wyjątkowy przypadek. Oni mają dług wewnętrzny. Zadłużyli
    się u własnych obywateli. Taka specyfika i mentalność.
    Oni takiej głupoty by nie zrobili. :-)

  • 44. Data: 2017-03-04 16:30:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wypierdalaj pizdziak na polityke. Tam jestes maskotka grupy.

  • 45. Data: 2017-03-04 17:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nojapierdole, nigdy w Grecji nie bylem i wychodzi ze nie bede.

    Jedz, zobaczysz roznice...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko

  • 46. Data: 2017-03-04 21:47:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Troche pokoloryzowalem. Sadzisz ze jak pojade to zauwaze roznice bo kwitki z kas
    fiskalnych zaczeli dawac, bo kiedys praktycznie nigdzie nie dawali. Grecy to takiej
    klasy przekreciarze ze cygani moga sie od nich uczyc fachu. Znam kogos co dwadziescia
    lat temu w grecji sie osiedlil. Jak sie tam podobno zle zaczelo robic to pytalem czy
    wraca. Wiesz co mi odpowiedzial? Ze musial by sie z chujem na glowy pozamieniac.

  • 47. Data: 2017-03-05 01:48:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Mar 2017 04:54:37 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    > Nojapierdole, nigdy w Grecji nie bylem i wychodzi ze nie bede.
    > Twierdzisz ze im sie kasa skonczyla i Grecji juz nie ma? A co z
    > Grekami? Jakas trucizne musieli zazyc?

    Ale pamietasz jak im ... to chyba 2 lata temu, rzad ograniczyl wyplaty
    w bankach i bankomatach ?

    > Pecha mam bo na dnich byly
    > by w marketach greckie mlode ziemniaki. Zjadl bym takich
    > ziemniaczkow z maselkiem, koperkiem i jajkiem. Zolteczko by sie
    > rozlalo. Pychotka, przynajmniej dla mnie. I dupa zbita.

    A ile jestes sklonny zaplacic ?
    Bo moze to jest sposob na uratowanie Grecji :-)

    P.S. Ziemniaki jakos mocno podrozaly.
    Nie oplaca sie uprawiac w kraju, czy produkcja wodki wzrosla ?

    J.

  • 48. Data: 2017-03-05 03:10:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zdajes sobie sprawe z tego ze wiesz to co Ci chcieli powiedziec? Jakas fala masowych
    samobojstw z powodu tych bankomatow byla? Oni dostali w dupe z innego powodu.
    Przetelepalo sie przez nich mnostwo imigrantow. Byli jak szarancza. Imigrantow sie
    bali a nie ze panstwo zbankrutuje. Oni maja spoleczenstwo oparte na systemie
    klanowym. Dwie osoby z tego samego klanu moga sie, jak Kargul i Pawlak, latami klocic
    o miejsce na parkingu. Ale jak jednemu z nich bedzie sie dziala krzywda z innego
    zrodla to wrog od parkingu mu pomoze. Bo jak mu nie pomoze to zostanie wykluczony z
    klanu a to oznacza smierc w spoleczenstwie. Oni dawno wyszli z bedacego jeszcze w
    Albani systemu klanowego majacego cechy mafi w ktorym klany walcza ze soba o kase i
    wplywy. Wiesz ze Grecy doili unie ma kase na regulacje rzeki co ostatnio taz ja
    widziano jak Rzym byl cesarstwem. Albo obsadzili za unijna kase jakies tereny
    choinkami i brali unijna kase za opiekowanie sie takimi lasami. Myk polegal na tym ze
    choinki byly plastikowe. Wydoili unie na ile sie dalo i jak juz sie nie dawalo to sie
    obrazili. Ale zbudowali nowoczesniejszy przemysl turystyczny, zbudowali drogi itp i
    nikt im tego nie zabierze. Wykombinowali taki system ze wszystko co bylo z doplata z
    uni mieli za nie wiecej niz 20%. I gdyby Grecja zbankrutowala to turysci dalej beda
    tam jezdzili na wakacje i dalej beda sprzedawali do lidla ziemniaki, pomidory i
    arbuzy. Z glodu zaden Grek nie umrze bo klan do ktorego nalezy na to nie pozwoli.
    Napisales o bankomatach. Przypomnij sobie co sie stalo jak ktos z rzadu klepnal ze
    wiek emerytalny powinien byc wyzszy. Wszyscy wyszli z pracy na ulice protestowac. Nie
    namawiali sie na to ze beda protestowali. Kazdy indywidualnie stwierdzil za ma w
    dupie prace do smierci. Zadzialala swiadomosc zbiorowa. A durnie Polacy jak
    protestowali motocyklisci zeby obnizyli dla nich oplaty za autostrady ryje darli ze
    im w byciu niewolnikami przeskadzaja. Wszycy z samochodami powinni sie przylaczyc do
    protestu i zablokowac w Polsce drogi. I za gora dwa tygodnie oplaty za autostrady dla
    wszystkich byly by nizsze. Durnote Polakow opisuje doskonale dowcip jak to wrozka
    przyszla do Polaka i mu obiecala ze spelni jedno jego zyczenie pod warunkiem ze
    sasiad bedzie mial to samo ale podwojnie. To sobie Polak zazyczyl zeby mu jedno jadro
    uschlo.

  • 49. Data: 2017-03-05 03:24:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiscie ze produkcja wodki musiala wzrosnac bo wszyscy co dostaja 500 na dziecko
    przepijaja te pieniadze. Malo mam obcych genow. Ale z wiekiem te obce geny powoduja
    ze tak nienawidze durnych Polakow ze bardziej od nich nienawidze tylko niemcow. Znam
    troche nie Polakow. Ile razy pochwale sie czyms to oni mowia ze sie ciesza ze mi sie
    udalo. I nie oszukuja, widac po nich ze sie ciesza z czyjegos osiagniecia bez wzgledu
    na to jakie ono duze. A tutaj kazdy patrzy jak drugiemu zaszkodzic.

  • 50. Data: 2017-03-05 07:50:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-03-2017 o 01:48, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 4 Mar 2017 04:54:37 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    >
    > Ale pamietasz jak im ... to chyba 2 lata temu, rzad ograniczyl wyplaty
    > w bankach i bankomatach ?

    Przecież oni ciagną tylko dlatego, że mimo że JUŻ DAWNO zbankrutowali i
    nie mają z czego własnych długów płacić, to Europa wspaniałomyślnie ich
    nie zlikwidowała, tylko dalej im dolewa kasiorki.
    Rozumiem, że pislubnym kretynom, właśnie taki model pasuje, tzn. że ktoś
    będzie na nas robił i nam płacił za to że istniejemy?
    Na tym polega to wstawanie z kolan?
    Bo Grecja jest tak bardzo na kolanach, jak tylko się da i nijak tego nie
    można nazwać jakąkolwiek samodzielnością.
    To taka samodzielność dziada proszalnego z wyciągniętą po datki łapą.....

    Jak ogranioczonym kretynem trzeba być, żeby tego nie wiedzieć?