  • 1. Data: 2017-03-02 15:38:25
    Temat: A mogło być lepiej
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    http://wolnosc24.pl/2017/02/24/kukiz-chcial-zawalczy
    c-o-praca-kierowcow-niestety-pis-blyskawicznie-odrzu
    cil-projekt/
    Odrzucili projekt Kukiz 15, który wreszcie stawiał obywatela na równi z
    policjantem w procesie sądowym i parę innych ważnych spraw doprowadzał
    do ładu. Kiedy wybory?;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2017-03-02 16:00:21
    Temat: Re: A mogło być lepiej
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Mar 2017 15:38:25 +0100, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

    > Kiedy wybory?;-)

    Trzeba będzie po wyborach zrobić spooore porządki po PIS-ie. Niektórych
    przed trybunał stanu, innych do Tworek. Parę pomników przestawić, parę
    konstytucyjnych demolek przywrócić do stanu wejściowego. No i ponowić
    powyższą propozycję.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2017-03-02 17:08:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > przed trybunał stanu, innych do Tworek. Parę pomników przestawić, parę
    > konstytucyjnych demolek przywrócić do stanu wejściowego. No i ponowić

    Masz rację tylko że jak na razie to opozycja jest w czarnej d..ie, jakby
    wybory były w tym roku to znowu pis by wygrał.

    Pozdr
    Janusz

  • 4. Data: 2017-03-02 17:20:19
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > przed trybunał stanu, innych do Tworek. Parę pomników przestawić, parę
    > konstytucyjnych demolek przywrócić do stanu wejściowego. No i ponowić

    Za 8,12,16? lat będziesz jeszcze w stanie? :-)

  • 5. Data: 2017-03-02 17:31:17
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-03-2017 o 17:20, z pisze:

    > Za 8,12,16? lat będziesz jeszcze w stanie? :-)

    Tak, marzenia dobra rzecz - tylko tyle możesz w tej chwili zrobić....

  • 6. Data: 2017-03-02 18:58:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Mar 2017 17:31:17 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Tak, marzenia dobra rzecz - tylko tyle możesz w tej chwili zrobić....

    Jeszcze bym rąk nie łamał, zostało parę lat. Jeszcze ze dwa mogą się
    wykłócać ale potem to już się robi poważnie i czas na koalicje.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2017-03-02 19:00:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To raczej realna przepowiednia z nastepnymi kadencjami pis byla a nie zyczenia.

  • 8. Data: 2017-03-02 19:13:05
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-03-02 16:00, Jacek Maciejewski wrote:
    > Trzeba będzie po wyborach zrobić spooore porządki po PIS-ie.

    Nie będzie porządków. PiS znowu wygra. Jedyne co może temu zapobiec to
    biologia. Nic jednak na to nie wskazuje.

  • 9. Data: 2017-03-02 19:51:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-02 o 17:31, Cavallino pisze:
    > Tak, marzenia dobra rzecz - tylko tyle możesz w tej chwili zrobić....

    Marzyłem jak byłem młodszy. Teraz analizuję i przetwarzam informacje w
    szerszej perspektywie :-)

  • 10. Data: 2017-03-02 22:42:09
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-03-2017 o 19:51, z pisze:

    > Marzyłem jak byłem młodszy. Teraz analizuję i przetwarzam informacje w
    > szerszej perspektywie :-)

    I co Ci analiza podpowiada o możliwościach budżetowych?
    Na jak długo starczy kasy na polityczną korupcję?
    Naprawdę sądzisz, że aż na 16 lat?
    Bo ja jestem dziwnie spokojny, że Twoi idole rozpierdzielą wszystko
    znacznie szybciej....