  • 21. Data: 2012-06-09 17:03:06
    Temat: Re: A mnie się marzy kurna chata....
    Od: AnonimGall <g...@b...com>

    > Hmm, pomyślałem o kimś innym podobnie, ale nieco w innym tonie.
    > W ten sposób nie będziemy jednak dyskutować - to jest poziom dresów spod
    > budki z piwem. Żegnam.

    Pokaz mi tuner USB ktory wspierany przez WRT puszcza stream MPEG2-4 w
    siec, ja nie znam takich oprocz typowych sprzetow ze sprzetowym
    dekoderem MPEG np Dreambox lub klony.

  • 22. Data: 2012-06-09 17:13:58
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 09.06.2012 16:59, AnonimGall pisze:

    > Ale my tu piszemy o tunerze DVB-T USB za 15zeta .

    a to przepraszam. byłem - mylnie przekonany - że rozmawiamy o tym, że
    aby "coś" przeliczyło strumień MPEG z "tunera DVB-t USB za 15zł" na
    sygnał łatwy do wyświetlenia na monitorze/tv/wstawienia w sieć, to "coś"
    musi mieć możliwości obliczeniowe podobne do core duo.

    ToMasz

  • 23. Data: 2012-06-09 17:40:18
    Od: AnonimGall <g...@b...com>

    W dniu 2012-06-09 17:13, ToMasz pisze:

> [...]
    > sygnał łatwy do wyświetlenia na monitorze/tv/wstawienia w sieć, to "coś"
    > musi mieć możliwości obliczeniowe podobne do core duo.

    No musi miec albo silny procesor albo dekoder sprzetowy MPEG taki jak np
    maja tunery satelitarne stacjonarne ze zlaczem RJ45 a i te potrafia ciac
    klatki w przypadku puszczenia strumienia w siec.

  • 24. Data: 2012-06-09 18:05:48
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 09.06.2012 14:57, AnonimGall wrote:
    > Pierdolisz glupoty jak zwykle. PowerPC z procesorem 1GHz wysyca dopiero
    > standard n o gigabicie nie wspomne bo pewnie o tym nie pomyslales ze jak
    > taki zabawkowy AP ma IF eth 10/100Mbit to nie ma fizycznej mozliwosci
    > zeby poszedl na wiecej 100Mbit po Eth.
    Ty jesteś naprawdę takim "znaffcom", że myślisz, że to procesor
    przerzuca te dane?

    > W dupie byles i gowno widziales.
    Mówisz z doświadczenia "expierdzie"?

    Michoo

  • 25. Data: 2012-06-09 18:23:26
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "AnonimGall" <g...@b...com> napisał w wiadomości

    > Pokaz mi tuner USB ktory wspierany przez WRT puszcza stream MPEG2-4 w
    > siec, ja nie znam takich oprocz typowych sprzetow ze sprzetowym dekoderem
    > MPEG np Dreambox lub klony.

    Po co dekoder?
    W sieć wysyła się strumień transportowy identyczny z odebranym (ew.
    przefiltrowany wg. wybranych PID, sposób kompresji nie jest istotny).

    --
    marfi

  • 26. Data: 2012-06-09 18:32:05
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > No musi miec albo silny procesor albo dekoder sprzetowy MPEG taki jak np
    > maja tunery satelitarne stacjonarne ze zlaczem RJ45 a i te potrafia ciac
    > klatki w przypadku puszczenia strumienia w siec.

    To jest wyłącznie wina sieci.
    Pojedyńczy kanał HD nie potrzebuje zazwyczaj więcej niż 12Mb/s ale dla
    niektórych sieci Wi-Fi nawet to może być problemem.

    --
    marfi

  • 27. Data: 2012-06-09 18:35:00
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 09.06.2012 17:40, AnonimGall wrote:
    > No musi miec albo silny procesor albo dekoder sprzetowy MPEG
    Ty chcesz odebrać dane, zdekodować, zakodować i wysłać? Po co? On ma
    odebrać dane z tunera i wysłać w sieć. Dekodować będzie odbiorca.

    Michoo

  • 28. Data: 2012-06-09 18:59:11
    Od: AnonimGall <g...@b...com>

    W dniu 2012-06-09 18:35, Michoo pisze:
    > Ty chcesz odebrać dane, zdekodować, zakodować i wysłać? Po co? On ma
    > odebrać dane z tunera i wysłać w sieć. Dekodować będzie odbiorca.

    A znasz takie rozwiazanie ?

    Konkretnie model poprosze.

  • 29. Data: 2012-06-09 18:59:33
    Od: AnonimGall <g...@b...com>

    W dniu 2012-06-09 18:05, Michoo pisze:
    > Ty jesteś naprawdę takim "znaffcom", że myślisz, że to procesor
    > przerzuca te dane?

    > Mówisz z doświadczenia "expierdzie"?

    Niestety

  • 30. Data: 2012-06-09 19:17:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "AnonimGall" napisał w wiadomości grup
    > A znasz takie rozwiazanie ?
    >
    > Konkretnie model poprosze.

    Każdy router z openwrt:
    http://mumudvb.braice.net/mumudrupal/node/36