  • Data: 2011-01-31 16:51:53
    Temat: Re: A jednak złomów jest mniej
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 Jan 2011 16:24:43 +0100, Cavallino wrote:

    >Niekoniecznie, zaliczam ich do tych co nie chcieli kupić nówki pandy w
    >salonie.

    No widzisz - a smutna prawda mogla byc taka ze ich nie bylo na te
    nowke stac.

    >Co nie znaczy, że kupili złom, mogli kupić np. 2 letnie Punto.

    A ten artykul nie rozroznia :-)

    >I będziesz się kłócił o rok w którym zaprzestano produkcji Seicento (potem
    >Fiata 600)?

    No coz - ja napisalem "panda", ty ze sa tansze pojazdy. W salonach
    To poprosilem o ich wymienienie. 600 to juz tez chyba dosc dawno ?

    Tak czy inaczej - do fiata trzeba minimum 28k w portfelu miec.
    No chyba ze da sie w salonie jeszcze zbic.

    >Panda to klasa A a nie B, więc piszesz nie na temat.

    OK, to konkretnie co proponujesz i ile to kosztuje ?

    >Ale pozostaje jakiś procent drechów, którzy rzucili się na złomy, mimo że
    >mogli mieć w tej samej cenie auto dużo nowsze i w lepszym stanie.

    A efekt taki ze wiecej narzekales na swoje nowe megane niz ja swojego
    pelnoletniego zloma :-P

    Ktorego nawiasem mowiac kupilem tylko dlatego ze za kwote ktora na
    mnie bylo stac w salonie nie oferowano skladanej tylnej kanapy.
    Wiec kwota konta nie opuscila a zlom przetrwal wiele lat bez wiekszych
    napraw :-)

    >Najpierw osobiście wolę sprawdzić czy to taka głupota.

    I nie wiesz jak ? Pozycz takie auto na trzy dni :-)

    J.