  • 1. Data: 2024-08-25 15:02:45
    Temat: A jednak wybuchają?
    Od: Shrek <...@w...pl>

  • 2. Data: 2024-08-25 17:16:12
    Temat: Re: A jednak wybuchają?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 25.08.2024 o 15:02, Shrek pisze:

    Myślisz że tam akumulatory wybuchły?

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2024-08-25 17:46:37
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 25.08.2024 o 15:02, Shrek pisze:
    > https://lupo-baterie.pl/pl/kontakt

    Znowu Ci wybuchają cudze samochody? Weź się k.. lecz!

  • 4. Data: 2024-08-25 19:21:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 25 Aug 2024 15:02:45 +0200, w <vafa0o$qg2$5@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > https://lupo-baterie.pl/pl/kontakt

    "W tej chwili aktualizujemy nasz sklep i wkrótce wrócimy. Dziękuję za
    cierpliwość."

    Chyba nie wrócą.

  • 5. Data: 2024-08-25 22:01:38
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 25.08.2024 o 15:02, Shrek pisze:
    > https://lupo-baterie.pl/pl/kontakt
    >
    > Kraszewsiego 12:
    >
    > https://bi.im-g.pl/im/16/cd/1d/z31251990IH,Pozar-kam
    ienicy-w-Poznaniu.jpg

    No faktycznie chyba coś jest na rzeczy, na elektrodzie jest taki post
    właściciela elektrody
    "Nam udało się porozmawiać z jednym z mieszkańców ul. Kraszewskiego,
    który potwierdził nam, że w kamienicy działała firma zajmująca się
    naprawą baterii i akumulatorów do narzędzi, odkurzaczy, ale również
    pojazdów.", źródło fakt.pl
    Dlatego był dym a nie było ognia, czyli nie był to zwykły pożar a jak
    pierdolnęło to tych dwóch Strażaków już nie zdążyło uciec z stamtąd.
    Cześć ich Pamięci.

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4072314.html
    --
    Janusz

  • 6. Data: 2024-08-25 22:08:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.08.2024 o 17:16, Janusz pisze:

    ienicy-w-Poznaniu.jpg

    > Myślisz że tam akumulatory wybuchły?

    Nie wiem. Akusy jako takie raczej nie wybuchają, przynajmniej nie na raz
    wszystkie. Choć w sumie pojedyncze sztuki "wybuchnąć" potrafią. Jak są
    koło siebie to może być "reakcja łańcuchowa". Tym niemniej dziwne mi się
    wydaje, że jakoś minister pominął w potencjalnych przyczynach takt że
    była w tym budynku firma zajmująca się regeneracją akumulatorów,
    natomiast w potencjalnych przyczynach mówi że przyłącze gazu było
    poważne, a w porrtalach jakoś o tych akumulatorach nikt się nie zająknie...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2024-08-25 22:15:33
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 25.08.2024 o 22:08, Shrek pisze:

> [...]
    > natomiast w potencjalnych przyczynach mówi że przyłącze gazu było
    > poważne, a w porrtalach jakoś o tych akumulatorach nikt się nie zająknie...

    To prawda, na razie cisza poza elektrodą co opisałem w innym miejscu.

    --
    Janusz

  • 8. Data: 2024-08-25 22:19:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.08.2024 o 22:15, Janusz pisze:

    > To prawda, na razie cisza poza elektrodą co opisałem w innym miejscu.

    W komentach ktoś wygrzebał i ludzie powtarzają - chyba nie myślisz, że
    sam w swoim hejterstwie sprawdziłem czy tam nie było przypadkiem firmy
    regenerującej akumulaotry.

    BTW - miałem kiedyś od nich baterię w lapku;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2024-08-25 22:30:07
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 25.08.2024 o 22:19, Shrek pisze:

    > W komentach ktoś wygrzebał i ludzie powtarzają - chyba nie myślisz, że
    > sam w swoim hejterstwie sprawdziłem czy tam nie było przypadkiem firmy
    > regenerującej akumulaotry.
    Ale już inni to potwierdzają.

    > BTW - miałem kiedyś od nich baterię w lapku;)

    "W sobotę po godz. 23:00 doszło do pożaru piwnicy w kamienicy przy ul.
    Kraszewskiego 12 na poznańskich Jeżycach.

    Na miejsce natychmiast skierowano jednostki straży pożarnej. Według
    wstępnych ustaleń miało dojść do wybuchu akumulatorów znajdujących się w
    piwnicy, a w trakcie przeszukiwania piwnicy w celu ustalenia źródła
    pożaru do wybuchu butli z gazem. Wtedy urwał się kontakt ze strażakami,
    którzy byli w piwnicy."

    --
    Janusz

  • 10. Data: 2024-08-25 22:32:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.08.2024 o 22:30, Janusz pisze:

    > Ale już inni to potwierdzają.

    Trudno nie jest - adresy się zgadzają. Trudno mial tylko ten co to
    zauważył, albo po prostu wiedział że tam się ta firma mieściła.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!