  • 31. Data: 2015-12-18 07:58:52
    Temat: Re: A jednak winyl...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Dec 2015 23:02:09 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:
> [...]

    A cyfrowa plyta da jazgot ?

    O ile pamietam to jest tam jakis znacznik i "zwykly CD" jej chyba
    wcale nie odtworzy.

    J.

  • 32. Data: 2015-12-18 09:01:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 18 Dec 2015 07:58:52 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A cyfrowa plyta da jazgot ?
    > O ile pamietam to jest tam jakis znacznik i "zwykly CD" jej chyba
    > wcale nie odtworzy.

    Mam samsunga z 1992 i jazgocze.

    --
    Marek

  • 33. Data: 2015-12-18 18:22:53
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-12-17 o 23:19, Marek pisze:
> [...]

    jazgot był jak pamiętam, dawno po analogu nie łączyłem.

    > http://www.youtube.com/watch?v=2-Md5DjBIps&feature=y
    outube_gdata_player

    > Jednak płyty dts-cd NIE da się słuchać na zwykłym CD, a tak zasugerował
    > jakiś przedpisca. Stąd cofam dyskusję bo NIE jest to enkapsulacja
    > przezroczysta jak się zasugerowałem.

    A co ma DAC do strumienia po wyjściu cyfrowym?

    --
    Irokez

  • 34. Data: 2015-12-19 19:09:42
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

> [...]
    >
    > Jednak płyty dts-cd NIE da się słuchać na zwykłym CD, a tak zasugerował
    > jakiś przedpisca. Stąd cofam dyskusję bo NIE jest to enkapsulacja

    Bo to nie jest enkapsulacja tylko dane cyfrowe, w radiu dodatkowe kanały
    są "dodawane" na podnośnych a sygnał podstawowy jest taki sam,
    dzięki temu radia bez dekodera go odbierają.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 35. Data: 2015-12-19 19:11:51
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-12-17 o 23:02, Marek pisze:
> [...]
    > Jeśli słychać ja "normalnie" to znaczy że skompresowany strumień dts
    > jest jakoś ukryty w pcm, przez co jest przezroczysty dla standardowego
    > DACa w klasycznym playerze a jest czytelny dla dekodera dts.
    >
    > W aydycjach PR na FM często niedawno słyszałem zapowiedzi programow
    > wielokanałowych z testem separacji kanałów ("lewy przedni", "lewy
    > tylny" itd) , więc to kodowanie przechodzi nawet po analogu FM.

    > sygnał audio.
    > jednego
    > TV
    >
    > Teraz to żeś pojechał. Co ma strumień cyfrowy skompresowany do pcm. Ja
    To ty pojechałeś, tam nie ma PCM, przeczytaj coś o MPG4, kodowaniu i o DTS.
    DAB to był przykład strumienia cyfrowego w środowisku analogowym.

    --
    Pozdr

    Janusz_K