  • Data: 2015-10-19 02:42:26
    Temat: Re: A jednak piesi nie beda mogli bezkarnie wlazic pod kola
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W sumie mnie to lata. Jakiś czas temu pobieralem naukę jeżdżenia zgodnie z
    przepisami, zwłaszcza tymi dotyczącymi nie przekraczania prędkości. Na poczatku
    trudno było bo chyba strasznie wkurwialem innych kierowców. Mogę zwalniać przed
    każdym przejściem do prędkości umozliwiajacej mi zatrzymanie się w każdej sytuacji.
    Spale na miesiąc pol litra paliwa więcej. A ze w miesiącu robię czasami sto
    kilometrów a czasami sto pięćdziesiąt to stać mnie żeby dołożyć do interesu dwa
    złote. To ze znowu będę innych kierowców wkurwial lata mi i powiewa. Jutro muszę
    gdzieś pojechać. Potrenuje. Może być zabawnie. A jak ktoś będzie w pobliżu przejścia
    to na bank się będę zatrzymywał. Jak się okaże ze nie chciał przejść to trudno, taka
    karma.