-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: A jednak piesi nie beda mogli bezkarnie wlazic pod kola
Date: Sun, 18 Oct 2015 08:57:01 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 11
Message-ID: <mvvfrs$qlr$1@node1.news.atman.pl>
References: <mv86ht$1kj$2@node2.news.atman.pl> <mv88d1$u9m$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<mv8c0i$2us$1@node1.news.atman.pl>
<6255559478$20151009150658@squadack.com>
<mv8f53$6cu$1@node1.news.atman.pl> <mvfshp$41f$1@srv.chmurka.net>
<mvfvv0$pm4$1@node2.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
<mvg8u6$2p3$1@node2.news.atman.pl>
<561d42bd$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
<mvjh8l$hs1$1@node1.news.atman.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.151013.invalid>
<mvkmbh$cp1$1@node2.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<mvtcqs$1tf$1@node2.news.atman.pl>
<e...@g...com>
<mvu1ke$ol9$1@dont-email.me>
<1...@i...dyndns.org.invalid.151017.invalid>
<mvu2ml$oe6$1@node2.news.atman.pl> <mvvef4$p24$2@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1445151420 27323 83.142.198.226 (18 Oct 2015 06:57:00
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Oct 2015 06:57:00 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <mvvef4$p24$2@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570490
[ ukryj nagłówki ]On 18.10.2015 08:33, Liwiusz wrote:
>> Nie kombinuj pod górę. Rozmawiamy o przejściu bez sygnalizacji i o tym
>> jakoby pieszy nie miał na nim pierwszeństwa.
>
> No ale Zenek pyta się o legalność wejścia. Innymi słowy - nielegalny
> imigrant pierwszeństwa na przejściu nie ma ;)
Nie wydaje mi się. A nielegalny TIR na zakazie ma pierwszeństwo czy nie?
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.10.15 10:01 HubertO
- 18.10.15 10:03 HubertO
- 18.10.15 10:49 Czesław Wiśniak
- 18.10.15 11:30 Liwiusz
- 18.10.15 12:43 Shrek
- 18.10.15 14:05 Zenek Kapelinder
- 18.10.15 16:13 Liwiusz
- 18.10.15 16:20 Zenek Kapelinder
- 18.10.15 18:22 Liwiusz
- 18.10.15 19:51 re
- 18.10.15 20:31 re
- 18.10.15 20:58 Liwiusz
- 19.10.15 00:04 HubertO
- 19.10.15 01:11 Iguan_007
- 19.10.15 02:42 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A