eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyA jednak piesi nie będą mogli bezkarnie włazić pod kołaRe: A jednak piesi nie będą mogli bezkarnie włazić pod koła
  • Data: 2015-10-09 19:27:02
    Temat: Re: A jednak piesi nie będą mogli bezkarnie włazić pod koła
    Od: mk4 <m...@d...null> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2015-10-09 16:24, masti wrote:
    > nadir wrote:
    >
    >> W dniu 2015-10-09 o 14:29, masti pisze:
    >>> a kiedy będzie? Jak zamierzasz zmienić mentalność?
    >> Mi się podoba wzór niemiecki, większość przejść jest z sygnalizacją,
    >> sporadycznie na drogach z mniejszym ruchem sygnalizacji jest brak, i tam
    >> pieszy ma zawsze pierwszeństwo już zbliżając się do przejścia.
    >> Poza przejściami pieszy może przechodzić na własną odpowiedzialność
    >> przez jezdnię w dowolnym miejscu, może to być nawet dwu/trzypasmówka a
    >> nawet torowisko tramwajowe.
    >> Ale tam nikomu do łba nie przyszło, żeby przejścia dla pieszych robić co
    >> 100 metrów.
    >
    > i jakoś ludzie nie giną.
    >
    >>
    >>> I dlaczego uważasz, że polacy są głupsi od innych narodów gdzie takie
    >>> rozwiązanie działa bez problemu a wypadków jest mniej?
    >> Wiesz w szczegółach jak działają przepisy w innych krajach?
    >> Bo przy tym co chciano nam zaserwować, to tak, prędzej czy później
    >> głupota by wyszła, a przy tym trochę ludzi by poginęło.
    >
    > wiem. I dlatego niemców uczono stosowania przepisów sowitymi mandatami

    Akurat - wcale nie jeżdżą tak przepisowo. Ile razy jechalem przez małe
    miasteczka czy wsie to jakos nie wygladało to wcale tak różowo.

    --
    mk4

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: