-
X-Received: by 10.140.91.68 with SMTP id y62mr26102qgd.39.1444391591064; Fri, 09 Oct
2015 04:53:11 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.91.68 with SMTP id y62mr26102qgd.39.1444391591064; Fri, 09 Oct
2015 04:53:11 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
kq10no18888133igb.0!news-out.google.com!l36ni51841qgd.1!nntp.google.com!z77no85
27286qge.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 9 Oct 2015 04:53:10 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <mv88d1$u9m$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.169.94;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.113.169.94
References: <mv86ht$1kj$2@node2.news.atman.pl> <mv88d1$u9m$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <4...@g...com>
Subject: Re: A jednak piesi nie będą mogli bezkarnie włazić pod koła
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Fri, 09 Oct 2015 11:53:11 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2569908
[ ukryj nagłówki ]Na razie zauwazylem ze na przejsciach wpierdalaja sie pod kola rowno. A jakie
popaprance miny maja jak zatrabic. Jakie ZSRR bylo takie bylo ale jrdno mieli dobrze
rozwiazane. W ZSRR pieszy wchodzil na jezdnie na wlasna odpowiedzialnosc. Co by sie
na jezdni z pieszym nie stalo zawsze byla wina pieszego. I takiego rozwiazania chce w
Polsce.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.10.15 13:59 J.F.
- 09.10.15 14:08 Myjk
- 09.10.15 14:21 Cavallino
- 09.10.15 14:27 Czeslaw Wisniak
- 09.10.15 14:29 masti
- 09.10.15 14:33 Czesław Wiśniak
- 09.10.15 14:35 Zenek Kapelinder
- 09.10.15 14:36 HubertO
- 09.10.15 14:43 Czeslaw Wisniak
- 09.10.15 14:51 Czesław Wiśniak
- 09.10.15 14:53 HubertO
- 09.10.15 14:56 SW3
- 09.10.15 14:55 Czesław Wiśniak
- 09.10.15 15:06 RoMan Mandziejewicz
- 09.10.15 15:11 HubertO
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów