-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.f
r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!
unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "HubertO" <b...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <mv86ht$1kj$2@node2.news.atman.pl>
<ezmau6ug8gto$.qe8517n7shul$.dlg@40tude.net>
<n04hl5$jdb$1@node2.news.atman.pl>
<56266166$0$9570$65785112@news.neostrada.pl>
<n05rbh$t85$1@node2.news.atman.pl>
<5627535f$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
<n086hp$bj1$1@node1.news.atman.pl>
<5627a8a9$0$27509$65785112@news.neostrada.pl>
<n08ejg$jr2$1@node1.news.atman.pl> <n08fhv$fl9$1@node2.news.atman.pl>
<5627cc9c$0$9571$65785112@news.neostrada.pl>
<n08k5a$pfo$1@node1.news.atman.pl>
<1b2x29mgg17l1$.ciixr547ua0v$.dlg@40tude.net>
<n0kd0b$7o9$1@node2.news.atman.pl>
<562dcb65$0$9550$65785112@news.neostrada.pl>
<n0kjt0$f3k$1@node2.news.atman.pl> <n0m5gi$4t3$1@node2.news.atman.pl>
<n0m6ra$v4p$2@node1.news.atman.pl>
<562eaaa6$0$634$65785112@news.neostrada.pl>
<n0n14g$pbo$1@node1.news.atman.pl>
<c5vbw4anxshg$.1tjl4wkgqytev$.dlg@40tude.net>
<5...@g...com>
<n0ob8e$5hh$2@node1.news.atman.pl> <n0qa0i$7d9$1@node2.news.atman.pl>
<n0r2ak$vvb$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <n0r2ak$vvb$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: A jednak piesi ...
Date: Sun, 1 Nov 2015 22:55:48 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Lines: 24
Message-ID: <56368a6c$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.168.75.9
X-Trace: 1446414956 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 690 83.168.75.9:1174
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2938
X-Received-Body-CRC: 1303939392
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571408
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
news:n0r2ak$vvb$1@node2.news.atman.pl...
> On 28.10.2015 12:02, HubertO wrote:
>
>> Był projekt Bublewicz w którym pieszy oczekujący ma pierwszeństwo.
>> Ten projekt też nie dla wszystkich byłby jasny.
>> Ten zapis "czy kierujący ustępuje pierwszeństwa" dla wielu pieszych
>> mógłby być niejasny.
>> Albo wielu kierowców nie wiedziałoby "czy pieszy oczekuje na możliwość
>> wejścia na przejście".
>> Więc jaki zapis byłby całkowicie jasny dla wszystkich, według Ciebie ?
>
> "pieszy korzystający z przejścia dla pieszych ma pierwszenstwo." Koniec.
> Można zrobić wyjątek dla tramwajów. I nie mów, że to to co teraz, bo teraz
> po kropce jest następny paragraf.
>
> Shrek.
Ten następny paragraf nie określa pierwszeństwa. Następny paragraf
jest tylko po to, aby pieszy zachował szczególną ostrożność i ten paragraf
określa o co chodzi w tej szczególnej ostrożności.
Jedyny paragraf o pierwszeństwie jest napisany tak jak chcesz, czyli pieszy
znajdujący się na przejściu ma pierwszeństwo. Koniec.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A