  • 41. Data: 2012-01-07 18:32:39
    Temat: Re: A jednak można i szybko i bezpiecznie!
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    to w <news:4f087e12$0$1193$65785112@news.neostrada.pl>:

    > O nie, znowu ten nudny troll.

    Czyli nie radzisz sobie z ustawieniami czytnika

    CBDU.

    CROSS: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    --
    T.

  • 42. Data: 2012-01-07 18:46:44
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-01-07 14:31, to wrote:
    > begin Pietia

    > Pewnie, napęd na 4 koła w ogóle nie przydaje się na śniegu!

    Przesadzasz, akurat tutaj napęd niewielkie (jeśli wogóle) miał
    znaczenie. Gość przedewszystkim zachował zimną krew.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 43. Data: 2012-01-07 18:47:31
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-01-07 13:44, szteffi wrote:

    > bo?e co za bzdury...
    > Czy zauwa?y?e? ze to so zdejnxia z Anglii?

    Tak tak... highway 77 North w Anglii ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 44. Data: 2012-01-07 19:23:57
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    http://img818.imageshack.us/img818/7858/puszekr.jpg

  • 45. Data: 2012-01-07 19:29:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin m...@i...pl

    > http://img818.imageshack.us/img818/7858/puszekr.jpg

    Dlaczego niszczysz trawę?

  • 46. Data: 2012-01-07 19:32:40
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/07/2012 07:29 PM, to wrote:
    > begin m...@i...pl

    > Dlaczego niszczysz trawę?

    nie mam nic na swoje usprawiedliwienie

  • 47. Data: 2012-01-07 19:50:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-01-2012 14:56, to pisze:
    > Zapytaj tych co na rajdach wygrywają w AWD.

    No ale to nie sytuacja gdzie napęd przydaje się do czegokolwiek. Wręcz
    przeciwnie, założę się że przez to że się w miarę dobrze odpychał
    stracił wyczucie nawierzchni i założył że szybko wyhamuje.

    --
    Paweł

  • 48. Data: 2012-01-07 21:14:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>