  • Data: 2012-07-04 20:53:15
    Temat: Re: A jednak miałem rację... - ponadnormatywne spalanie i30
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-04 20:28, Axel pisze:

    > "anacron" <a...@a...pl> wrote in message

    > 714 km dziennie dzien w dzien przez 42 dni? Bajki spod nierownego
    > sufitu...

    Jak byś wybierał się przez włocławek daj znać, pokaże Ci książkę
    serwisową od KIA popatrzysz sobie na daty przy przeglądach i ewentualnie
    zadzwonisz do ASO aby potwierdzić. To, że tobie się coś wydaje
    niemożliwym nie znaczy, że nie jest. Fakt, jest to ekstremum, bo nie
    pamiętam, abym nigdy wcześniej, ani nigdy później w półtora miesiąca
    zrobił 30 tys. km, ale jednak zdarzyło się. Jak już książkę piszesz do
    100 auto dobiło po 9 miesiącach, po dwóch latach miało niespełna 170
    tys, aby w trzecim zrobić tylko 55 tys. Miałem np. (to do innego
    rozdziału Twojej książki) okres, że co dzień przez ponad 3 tygodnie
    pokonywałem trasę Włocławek -> Poznań -> Wrocław -> Grodzisk Mazowiecki
    -> Włocławek. Czyli przez trzy tygodnie dzień w dzień w tym w soboty i
    niedziele dziennie robiłem coś około 800km.