eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyA jednak Łada albo ZaporozecRe: A jednak Łada albo Zaporozec
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: A jednak Łada albo Zaporozec
    Date: Sun, 05 Feb 2012 01:06:04 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 58
    Message-ID: <jgkh5i$j7e$1@mx1.internetia.pl>
    References: <sxifiplo3fag$.103lanltaj4jt$.dlg@40tude.net>
    <2...@o...eu> <jgjsf3$s7p$1@inews.gazeta.pl>
    <jgjt4b$st1$1@mx1.internetia.pl>
    <ntg4362pelq7$.e5ec7w3dwpc6$.dlg@40tude.net>
    <jgk393$ecr$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-79-136.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1328400370 19694 213.238.79.136 (5 Feb 2012 00:06:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Feb 2012 00:06:10 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0) Gecko/20111222 Thunderbird/9.0.1
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2431956
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-02-04 21:29, Maciek pisze:
    > Dnia Sat, 04 Feb 2012 21:09:01 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2012-02-04 19:36, Maciek pisze:
    >>> Dnia Sat, 04 Feb 2012 19:24:06 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    >>>
    >>>> A jak jest zakaz dodawania jakikolwiek dodatków do paliwa? To co,
    >>>> ma na siłę to robić?
    >>>
    >>> Oczywiscie ze tak,
    >>
    >> Aha, czyli producent się myli, zakazując wprost...
    >
    > Nie zakazuje wprost, tylko zakazuje ogolnie.

    Nie kombinuj - zakazuje wprost użycie jakikolwiek dodatków do
    paliwa. Depresator jak najbardziej podpada wprost pod jakichkolwiek.

    > Pojecie uszlachetniaczy jest
    > bardzo pojemne i obejmuje np. niewatpliwie szkodliwe "ceramizery".

    Aha, ceramizery wcale nie muszą być szkodliwe, ale to już inna
    para kaloszy.

    > Najlatwiej zakazac hurtem wszelkich dodatkow.

    Ale jakie to znaczenie, skoro nie wolno?

    >>> bo w depresatorach nie ma nic, co by moglo zaszkodzic
    >>> silnikowi.
    >>
    >> Gdyby tak było, to by nie było zapisów w instrukcji.
    >
    > Fajna logika. depresatory sa zle, bo instrukcja ich zakazuje, a instrukcja
    > ich zakazuje, bo sa zle.

    Nie, to Twoja logika. Zresztą depresatory też mają różne dodatki.

    >> Skoro wszystkie są takie same to po co te Shell?
    >
    > _Jesli ktos sie boi_, to moze siegnac po produkt znanej marki cieszacej sie
    > zaufaniem.

    A co ma strach do tego? Czemu Shell ma być lepszy od Castrola, skoro
    nie wolno?

    >> Jak nie ma to też się to robi w serwisie - np. w połowie "przebiegu"
    >> filtra paliwa, bądź przed zimą (o ile taka występuje).
    >
    > Spuszczenie wody poza serwisem w niczym nie szkodzi, a moze pomoc.

    Ludzie mają naprawdę lepsze zajęcia niż grzebanie przy filtrach.
    Od tego naprawdę jest serwis w znakomitej większości wypadków.






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: