  • Data: 2012-02-04 21:42:15
    Temat: Re: A jednak Łada albo Zaporozec
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-04 20:48, Artur Maśląg pisze:

    > Np. VW z serii PD - zakaz używania jakikolwiek dodatków
    > uszlachetniających paliwo.

    w ten sposob powinienes w ogole nie tankowac zima, tzn zimowego ON - bo
    przeciez tego zabrania producent.

    (nie wiem co to VW seri PD - mam skojarzenia, ale sie powstrzymam ;)

    > LOL - zabawny jesteś wyciągając takie wnioski.

    a ja zakladam, ze nie wiesz czym sie rozni takie zimowe paliwo od
    letniego (=normalnego) - skoro ten 'LOL' sie pojawia w Twojej wypowiedzi

    > LOL - to już jak jedziemy w góry to się musimy nauczyć używać samochodu
    > i kręcić jakimiś śrubkami (o ile są) :) Znaczy przed wyjazdem w góry
    > zimą już do serwisu nie można zajrzeć?

    dzisiaj mijalem VW z boxem narciarskim (=znaczy turysta na narty
    przyjechal) - opuszczajacy wioske _na lawecie_.
    Pewnie to byl ten VW z serii PD ?
    (z podobnie myslacym uzyszkodnikiem)?

    > No proszę, cóż za argumenty. No, ale zdaje się, że samochód od dawna
    > już czymś użytkowym dla znakomitej większości. Może to i dobrze,
    > ponieważ samochodów nie zepsują. Mogą przy okazji dać innym
    > okazję do podbudowania ego.

    czy to znaczy, ze w Toyotach Rav4 (bo o ten samochod mi chodzilo) nie ma
    komunikatu o wodzie w filtrze paliwa?
    A moze wystarczy czasami zdroworozsadkowe podejscie i pewne czynnosci
    wykonac jednak samemu - to nic nie kosztuje a i czasochlonne nie jest.

    Czy Ty nigdy np. sam nie sprawdzasz poziomu oleju, cisnienia w kolach -
    tylko jezdzisz z tym na przeglad do ASO?

    > Jeszcze raz powtórzę - jeżeli ogrzanie filtra wodą pomogło, to
    > tylko na korek lodowy, a nie zapchanie itd.

    > Ponieważ nawet nie wie, gdzie jest filtr paliwa?

    poniewaz nawet nie zdaje sobie sprawy co jest przyczyna, ze nie moze
    zapalic silnika (choc zaklinal sie, ze zawsze zapalal - bo to przeciez
    toyota ;).
    Przez 2 godziny pozyczal prad od aku sasiada zylujac swoj rozrusznik -
    bezskutecznie.

    > No i co z tego miałoby wynikać?

    ze mozna sie przygotowac na mrozy i zapobiec zaskoczeniu rano, gdy sie
    czlowiek spieszy do pracy.

    > Że jest świadoma, czy też macie garaż?

    wtedy jeszcze stal wylacznie pod chmurka

    --
    pozdr
    Adam (AL)