  • Data: 2012-02-04 19:31:12
    Temat: Re: A jednak Łada albo Zaporozec
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-04 19:24, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2012-02-04 19:12, AL pisze:
    > (...)
    >
    > A jak jest zakaz dodawania jakikolwiek dodatków do paliwa? To co,
    > ma na siłę to robić?

    a gdzie (w jakiej marce) jest zakaz uzywania depresatorow
    zapobiegajacych wytracaniu sie parafiny.

    Czy wiesz na czym polega ON tzw "arktyczny"?
    Obawiam sie po Twojej wypowiedzi ze nie masz o tym pojecia.

    > Wodę z filtra? To się robi w serwisie prewencyjnie, albo po zapaleniu
    > kontrolki "woda w filtrze paliwa"

    tak - owszem robi osoba nie swiadoma albo mieszkajaca w miescie blisko
    ASO lub jakiegos assistance - a nie wybierajaca sie w gory.

    > I ma rację.

    i dlaczego ten ON zamarz? No jak on mogl?
    Niedobry ON, niedobty - poskarze sie mamie....
    ;)

    > Na lód w filtrze to pomoże, ale na nic więcej.

    jesli pomoglo, tzn, ze wody nie sposcil, filtr zapchany, etc
    - czyli malo swiadomy uzytkownik.

    Jak zona jezdzila dieslem - to (2-3 lata wstecz rowniez byly u nas takie
    mrozy) ani razu nie bylo wtopy, by nie zapalil (mimo, ze na pms wowczas
    pojawialy sie podobne watki do obecnie sie pojawiajacych o trudnosciach
    zapalania).

    --
    pozdr
    Adam (AL)