-
11. Data: 2015-09-04 20:36:15
Temat: Re: A gdybysmy tak nie przyjmowali mandatow
Od: Shrek <...@w...pl>
On 2015-09-04 16:42, J.F. wrote:
> Hm,
> a) czemu takie s-f, skoro straszakom odebrano,
Już, czy dopiero mają zabierać? W sensie nie od kiedy, tylko czy ustawa
przeszła?
> b) przeciez jesli jest ograniczenie, to dlatego, ze jest uzasadnione
> bezpieczenstwem ruchu :-)
Dobrze, że dodałeś emotka na końcu. Najlepszym przykładem jest tunel
wisłostrady, gdzie dano znaczki ledowe które są w stanie wyswietlić
tylko 30/50. Potem podniesiono prędkośc dla wisłostrady do 80/70, tylko
z powodu przypału ze znakami (za milion PLN bodajże) w tunelu zostawiono
50. I zamiast coś ze znakami zrobić postawiono fotoradar:P
> Ale pomysl inaczej - czemu chcesz taka akcje protestacyjna, zamiast
> wybrac sobie lepszy rzad ?
> A do wyborow przeciez tylko 2 miesiace ...
A która to partia będzie te ograqniczenia weryfikować? Korwin? No to nie
będzie:P
Shrek.
-
12. Data: 2015-09-04 20:36:17
Temat: Re: A gdybysmy tak nie przyjmowali mandatow
Od: masti <g...@t...hell>
Shrek wrote:
> On 2015-09-04 16:42, J.F. wrote:
>
>> Hm,
>> a) czemu takie s-f, skoro straszakom odebrano,
>
> Już, czy dopiero mają zabierać? W sensie nie od kiedy, tylko czy ustawa
> przeszła?
ustawa przeszła. odbierają od nowego roku
Więc teraz starszaki wystawiają wszystko co mają by podgonić budżety
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
13. Data: 2015-09-04 20:56:32
Temat: Re: A gdybysmy tak nie przyjmowali mandatow
Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
> Teraz juz zupelna fantazja, odlot i sojuz-fikszyn: kontrole predkosci sa
> tylko w miejscach, gdzie jest to uzasadnione bezpieczenstwem ruchu
> drogowego, a nie budzetu.
Jakby to powiedzieć.... Nieda się krótko. Sam dostałem mandat, 62@50 i
byłem wściekły. Za miastem, dwa domy, puste pole, 2m chodnika, i straż
miejska. (zachodniopomorskie). W 100% kontrola nastawiona na trzepanie
kasy.
Ale mieszkam w pobliżu serwisu który żyje z chip-tuningu. każdy, ale to
każdy 300 metrów za warsztatem musi przetestować ile ma koni więcej. W
dupie ma że 700 mieszkańców kilka razy dziennie słyszy jak super turbo
silnik 1.6 litra rozkręca się do odcięcia. że mija boisko szkolne. Tu
niema i prawdopodobnie nie będzie fotoradaru. czy to w porządku?
Patrząc na to jestem za tym żeby radary stały wszędzie, z wyjątkiem
miejsc właśnie takich jak w zachodniopomorskim - gdzie łoili wszystkich
jeleni jak popadnie.
ToMasz
-
14. Data: 2015-09-04 21:02:54
Temat: Re: A gdybysmy tak nie przyjmowali mandatow
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Nikt nikomu nic nie odbierze. Jak robili fotki tak beda robic. Kase za fotki dostana
z innego zrodla. A ze pewno beda dostawali mniej niz sami utargowali to zwieksza
wydajnosc. Same zyski propagandowe i materialne z tego beda a i ilosc wypadkow pewno
troche spadnie. Zabrac fotoradarow nikt im nie moze. Zakazac robienia zdjec tez im
nikt nie moze. Za to straszniki maja obowiazak informowania sluzby odpowiedzialne o
wszystkich wykroczeniach. Beda sobie mogli ustawiac fotoradary gdzie im sie bedzie
podobalo i nikogo o tym nie beda musieli informowac.
-
15. Data: 2015-09-04 21:22:25
Temat: Re: A gdybysmy tak nie przyjmowali mandatow
Od: masti <g...@t...hell>
Zenek Kapelinder wrote:
> Nikt nikomu nic nie odbierze. Jak robili fotki tak beda robic. Kase za fotki
dostana z innego zrodla. A ze pewno beda dostawali mniej niz sami utargowali to
zwieksza wydajnosc. Same zyski propagandowe i materialne z tego beda a i ilosc
wypadkow pewno troche spadnie. Zabrac fotoradarow nikt im nie moze. Zakazac robienia
zdjec tez im nikt nie moze. Za to straszniki maja obowiazak informowania sluzby
odpowiedzialne o wszystkich wykroczeniach. Beda sobie mogli ustawiac fotoradary gdzie
im sie bedzie podobalo i nikogo o tym nie beda musieli informowac.
i znowu gadasz bzdury.
Postaw sobie fotoradar i powiadom policję, że zrobiłeś zdjęcia.
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
16. Data: 2015-09-04 21:22:46
Temat: Re: A gdybysmy tak nie przyjmowali mandatow
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:mscoav$tab$...@n...news.atman.pl...
On 2015-09-04 16:42, J.F. wrote:
>> b) przeciez jesli jest ograniczenie, to dlatego, ze jest
>> uzasadnione
>> bezpieczenstwem ruchu :-)
>Dobrze, że dodałeś emotka na końcu. Najlepszym przykładem jest tunel
>wisłostrady, gdzie dano znaczki ledowe które są w stanie wyswietlić
>tylko 30/50. Potem podniesiono prędkośc dla wisłostrady do 80/70,
>tylko z powodu przypału ze znakami (za milion PLN bodajże) w tunelu
>zostawiono 50. I zamiast coś ze znakami zrobić postawiono fotoradar:P
No ale to przeciez prawidlowo - w tunelu i uciec nie ma gdzie, i
skutki wypadkow trudniejsze do usuniecia, i pozar moze byc zabojczy -
wiec 50 jest uzasadnione, nic ci sie nie stanie, jak kawalek drogi
przez miasto pojedziesz 50 :-P
A - no i przeciez woda tunel moze zaatakowac :-P
J.
-
17. Data: 2015-09-04 22:01:30
Temat: Re: A gdybysmy tak nie przyjmowali mandatow
Od: Shrek <...@w...pl>
On 2015-09-04 21:22, J.F. wrote:
>> Dobrze, że dodałeś emotka na końcu. Najlepszym przykładem jest tunel
>> wisłostrady, gdzie dano znaczki ledowe które są w stanie wyswietlić
>> tylko 30/50. Potem podniesiono prędkośc dla wisłostrady do 80/70,
>> tylko z powodu przypału ze znakami (za milion PLN bodajże) w tunelu
>> zostawiono 50. I zamiast coś ze znakami zrobić postawiono fotoradar:P
>
> No ale to przeciez prawidlowo - w tunelu i uciec nie ma gdzie, i skutki
> wypadkow trudniejsze do usuniecia, i pozar moze byc zabojczy - wiec 50
> jest uzasadnione, nic ci sie nie stanie, jak kawalek drogi przez miasto
> pojedziesz 50 :-P
Gówno prawda - największe skutki wypadków, to te z udziałem pieszych. A
pieszych tam w przeciwieństwie do np okolic mostu Śląsko Dąbrowskiego
nie ma (z wyjątkiem przystanku, ale on jest jak każdy inny - również tam
gdzie jest 80). Co do utrudnionego dostępu to pomijając brak możliwosci
lądowania śmigłowca niczym nie różni się to od ekranów. W sumie między
ekranami śmigłowiec też chyba nie wyląduje. Po to żeby mieć dostęp masz
przejącia miedzy tunelami co jakieś 100 metrów. A od dymu na wypadek
pożaru masz wentylatory strumieniowe. To wszystko powoduje, że jazda w
tunelu 70 jest bezpieczniejsza niż kilometr wszcześniej gdzie są
skrzyżowania a po chodnikach obok łażą piesi (często nie dokońca
trzeźwi). A jedynym uzasadnieniem 50 jest to, że na znaku możesz
wyświetlić albo 30 albo 50. 70 czy 80 już nie.
Shrek.
-
18. Data: 2015-09-04 22:09:15
Temat: Re: A gdybysmy tak nie przyjmowali mandatow
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
To ze duren jestes wiem i nie musisz ciagle mi tego przypominac.
-
19. Data: 2015-09-04 22:12:46
Temat: Re: A gdybysmy tak nie przyjmowali mandatow
Od: masti <g...@t...hell>
Zenek Kapelinder wrote:
> To ze duren jestes wiem i nie musisz ciagle mi tego przypominac.
tak, tak. I oczywiście wskażesz przepisy na podstawie których można
mierzyć prędkość i wysyłać policji?
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
20. Data: 2015-09-04 23:35:47
Temat: Re: A gdybysmy tak nie przyjmowali mandatow
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Przepisy z kodeksu karnego to reguluja.