-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: A gdybysmy tak nie przyjmowali mandatow
Date: Fri, 04 Sep 2015 22:01:30 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 28
Message-ID: <msctaq$uma$1@node1.news.atman.pl>
References: <msc185$qsi$1@srv.chmurka.net>
<55e9ade9$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
<mscoav$tab$1@node2.news.atman.pl>
<55e9ef8e$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1441396890 31434 83.142.198.226 (4 Sep 2015 20:01:30
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Sep 2015 20:01:30 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.5.0
In-Reply-To: <55e9ef8e$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2568330
[ ukryj nagłówki ]On 2015-09-04 21:22, J.F. wrote:
>> Dobrze, że dodałeś emotka na końcu. Najlepszym przykładem jest tunel
>> wisłostrady, gdzie dano znaczki ledowe które są w stanie wyswietlić
>> tylko 30/50. Potem podniesiono prędkośc dla wisłostrady do 80/70,
>> tylko z powodu przypału ze znakami (za milion PLN bodajże) w tunelu
>> zostawiono 50. I zamiast coś ze znakami zrobić postawiono fotoradar:P
>
> No ale to przeciez prawidlowo - w tunelu i uciec nie ma gdzie, i skutki
> wypadkow trudniejsze do usuniecia, i pozar moze byc zabojczy - wiec 50
> jest uzasadnione, nic ci sie nie stanie, jak kawalek drogi przez miasto
> pojedziesz 50 :-P
Gówno prawda - największe skutki wypadków, to te z udziałem pieszych. A
pieszych tam w przeciwieństwie do np okolic mostu Śląsko Dąbrowskiego
nie ma (z wyjątkiem przystanku, ale on jest jak każdy inny - również tam
gdzie jest 80). Co do utrudnionego dostępu to pomijając brak możliwosci
lądowania śmigłowca niczym nie różni się to od ekranów. W sumie między
ekranami śmigłowiec też chyba nie wyląduje. Po to żeby mieć dostęp masz
przejącia miedzy tunelami co jakieś 100 metrów. A od dymu na wypadek
pożaru masz wentylatory strumieniowe. To wszystko powoduje, że jazda w
tunelu 70 jest bezpieczniejsza niż kilometr wszcześniej gdzie są
skrzyżowania a po chodnikach obok łażą piesi (często nie dokońca
trzeźwi). A jedynym uzasadnieniem 50 jest to, że na znaku możesz
wyświetlić albo 30 albo 50. 70 czy 80 już nie.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.09.15 22:09 Zenek Kapelinder
- 04.09.15 22:12 masti
- 04.09.15 23:35 Zenek Kapelinder
- 04.09.15 23:36 masti
- 05.09.15 00:59 Zenek Kapelinder
- 05.09.15 00:59 masti
- 05.09.15 02:32 Zenek Kapelinder
- 05.09.15 09:16 RadoslawF
- 05.09.15 11:19 Zenek Kapelinder
- 05.09.15 12:11 RadoslawF
- 05.09.15 12:28 Zenek Kapelinder
- 05.09.15 12:28 Zenek Kapelinder
- 05.09.15 15:53 RadoslawF
- 05.09.15 15:57 RadoslawF
- 05.09.15 17:08 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A