  • 21. Data: 2012-01-26 11:59:46
    Temat: Re: A dolar...
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2012-01-26 11:45, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

    > Zazdroszczę
    > :(
    > a tak poważnie to chyba jeszcze 10l możesz mieć legalnie w kanisterku...

    zgadza się mam bank 55l ale na przechyle wchodzi +15l no i w kanisterku
    10l w sumie wyjdzie 80l

    gregor

  • 22. Data: 2012-01-26 12:33:54
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
> [...]
    > średnich/niższych kursów. Ciekawe czy wpłynie to na cenę paliwa, lol :-)
    > Albo inaczej - jakie będą tłumaczenia przeciwko obniżkom :-)))

    Będa mówić, że sprzedają jeszcze paliwo z dostawy po wyższej cenie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 23. Data: 2012-01-26 12:34:09
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > proszę bardzo
    >
    > BLR
    > 80 litrów x 2,23 = 178 zł
    > dojazd 10 litrów = 22,3 zł ~ 200 zł
    >
    > stracony czas bezcenny
    >
    > PL
    > 80 litrów x 5,54 = 443,2
    >
    > różnica: 243,2 na korzyść BLR

    a ile kosztuje wiza?

    :>

  • 24. Data: 2012-01-26 13:06:24
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-26 12:33, yabba pisze:
    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w
    > wiadomości news:jfr0h1$64a$1@inews.gazeta.pl...

    > Będa mówić, że sprzedają jeszcze paliwo z dostawy po wyższej cenie.

    Ale jak drożeje to paliwa z tańszej dostawy jakoś nie mają :D

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 25. Data: 2012-01-26 13:35:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > A dolar spadł z ~3.50 do ~3.24, ropa również oscyluje wokoł
    > średnich/niższych kursów. Ciekawe czy wpłynie to na cenę paliwa, lol :-)
    > Albo inaczej - jakie będą tłumaczenia przeciwko obniżkom :-)))

    A jakbyś sprzedawał cokolwiek to byś obniżał cenę, bo koszty spadły,
    jeśli konkurencja by nie obniżała? To niemal działanie na szkodę
    spółki... :>

  • 26. Data: 2012-01-26 13:55:15
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    gregor wrote:

    > proszę bardzo
    >
    > BLR
    > 80 litrów x 2,23 = 178 zł

    80litrów ci nie wejdzie -- tak równo nie wycyrklujesz.

    będzie tak ze 160zł

    > dojazd 10 litrów = 22,3 zł ~ 200 zł

    10? Magiczny pojazd z 80l zbiornikiem co pali 8l PB na 100km? Zimą?

    czyli ~180zł.

    do tego ok 15% większy przebieg (więc dolicz 15% kosztów serwisowania samochodu)

    > stracony czas bezcenny

    no właśnie. Ile stoisz na granicy tam i sam?
    Sama jazda 2h.

    > PL
    > 80 litrów x 5,54 = 443,2

    Raczej ~380zł

    > różnica: 243,2 na korzyść BLR

    raczej 200zł.

    Dla bezrobotnego.

    Albo dla granicznej mrówki która i tak jeździ tam i sam.

    \SK

  • 27. Data: 2012-01-26 14:34:34
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > raczej 200zł.
    > Dla bezrobotnego.
    > Albo dla granicznej mrówki która i tak jeździ tam i sam.

    nie wiem co porabiasz ale ja za 200 stówki bym pojechał na te 2 godzinki :)
    pzdr
    GL

  • 28. Data: 2012-01-26 15:00:12
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2012-01-26 14:34, glang pisze:

    > nie wiem co porabiasz ale ja za 200 stówki bym pojechał na te 2 godzinki :)

    W rzeczy samej jak uda mi się jutro wyrwać porządny aparat to zrobię
    parę fotek lasek, które tam są i Wam kopary opadną bo paliwko paliwkiem
    ale tam takie dupy chodzą, że szok

    gregor

  • 29. Data: 2012-01-26 15:02:16
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > W rzeczy samej jak uda mi się jutro wyrwać porządny aparat to zrobię
    > parę fotek lasek, które tam są i Wam kopary opadną bo paliwko paliwkiem
    > ale tam takie dupy chodzą, że szok
    >
    > gregor

    no wiec dowiem sie ile kosztuje wiza bialoruska?

  • 30. Data: 2012-01-26 15:05:28
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2012-01-26 15:02, marcin pisze:

    > no wiec dowiem sie ile kosztuje wiza bialoruska?

    zależy jaka roczna ok 600 zł,
    2 wjazdówka 35 EU
    1 wjazdówka 25 EU

    gregor