  • 1. Data: 2014-03-01 07:09:12
    Temat: A co to się z tą kierownicą opla dzieje LOL?
    Od: fifak <f...@o...pl>

    Jak w temacie , dziwne hehehe:

    http://www.liveleak.com/view?i=f14_1393634596

  • 2. Data: 2014-03-01 09:07:19
    Temat: Re: A co to się z tą kierownicą opla dzieje LOL?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 01.03.2014, 07:09, fifak pisze:
    > Jak w temacie , dziwne hehehe:
    >
    > http://www.liveleak.com/view?i=f14_1393634596

    No, niesamowite po prostu. Szczegolnie, ze bylo kilka razy juz.

    http://www.youtube.com/watch?v=hSbjgXbDUzo
    http://www.youtube.com/watch?v=MLHWgAmx3Iw

  • 3. Data: 2014-03-01 16:30:19
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    neoniusz wrote:
    > No, niesamowite po prostu. Szczegolnie, ze bylo kilka razy juz.
    > http://www.youtube.com/watch?v=hSbjgXbDUzo
    > http://www.youtube.com/watch?v=MLHWgAmx3Iw

    Fajne, a nie włączy się w czasie normalnej jazdy po autostradzie z
    prędkością 140?

  • 4. Data: 2014-03-01 16:59:35
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 01.03.2014, 16:30, Poldek pisze:

    > Fajne, a nie włączy się w czasie normalnej jazdy po autostradzie z
    > prędkością 140?

    No risk, no fun ;) Ja bym jednak tego wolal nie miec u siebie.

  • 5. Data: 2014-03-01 20:22:46
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-03-01 09:07, neoniusz pisze:

    > No, niesamowite po prostu. Szczegolnie, ze bylo kilka razy juz.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=hSbjgXbDUzo
    > http://www.youtube.com/watch?v=MLHWgAmx3Iw

    no widzisz pierwszy raz coś takiego obejrzałem

  • 6. Data: 2014-03-01 23:00:34
    Od: K <...@...c>

    > Fajne, a nie włączy się w czasie normalnej jazdy po autostradzie z
    > prędkością 140?

    jak nie bedziesz sam w stodole wymienial, bez kompletnego braku wiedzy
    jak to zrobic, to sie nie wlaczy.

  • 7. Data: 2014-03-03 14:23:17
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-03-01 23:00, K pisze:
    > jak nie bedziesz sam w stodole wymienial, bez kompletnego braku wiedzy
    > jak to zrobic, to sie nie wlaczy.

    A czym to się różni od ASO?