  • 21. Data: 2010-05-15 16:32:55
    Temat: Re: A co - który kask na trase... ;)
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Piotr pisze:
    > Niebieskie 75x56.5 - juz nie dziewica...

    Eeee, jakaś gleba? ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 22. Data: 2010-05-15 17:00:21
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Eeee, jakaś gleba? ;)
    > pozdr
    > DP
    > TL-S

    o sz Ty...
    czujny jestes

    niestety tak:(

    jak chcesz szczegoly:
    sie opisalem tutaj -
    http://forum.motocyklistow.pl/index.php?s=&showtopic
    =110041&view=findpost&p=1632344

    --
    pozdrawiam,
    Sowa

  • 23. Data: 2010-05-16 10:32:46
    Temat: Re: A co - który kask na trasę... ;)
    Od: "Seba" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tytus z fabryki <t...@g...pl> napisał(a):

    > No to jak czegos nie wiem - bo to czego najbardziej brakuje XR1000 to
    > wlasnie blenda.

    Ja sobie dokupiłem taką wsuwaną pseudoblendę - w miarę zdaje to egzamin.
    Tyle, że z kolei pinlock mnie irytuje, ponieważ widać jego górną krawędź która
    wypada tuż pod krawędzią dolną tej pseudoblendy.

    > A za najwieksza wade tego garnka spece uwazaja brak mozliwosci wyjecia
    > srodka do prania.
    > Wyjmowane sa tylko policzki - no i brak miejsca na uszy

    Dokładnie - fakt, faktem że można go prać (Shoei pozwala na kompletne
    wymoczenie garnka) w całości, ale brak możliwości wyjęcia wnętrza to spora
    niedoróbka patrząc przez pryzmat ceny tego kasku.

    > Poza tym to spoko garnek...

    Mnie lekko irytuje pinlock - pomimo oddania kasku do serwisu celem
    wyregulowania szybki nadal mi ona lekko paruje w deszczowe dni. I nie pomaga
    jakakolwiek regulacja pinlocka tymi małymi plastikowymi bolcami - pinlock po
    prostu nie przylega dokładnie do szybki. Oddam go ponownie do poprawienia -
    zobaczymy co mi powiedzą/napiszą.

    Sebastian S.
    FZS 600

  • 24. Data: 2010-05-16 10:35:22
    Od: "Sebastian Sobecki" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    falco <m...@w...pl> napisał(a):
    > Jest też AGV Longway, ale brakuje blendy.

    Mi ten kask pękł po roku standardowego używania - reklamacja uznana, kasa
    zwrócona.
    Nie wiem czy po takiej wpadce chciałbym go kupić ponownie.

    Sebastian S.
    FZS 600

  • 25. Data: 2010-05-16 10:43:58
    Od: "Sebastian Sobecki" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ivam <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał(a):

    > No to moze nolan n43 air. Przy okazji bys opisal jak sie sprawuje;)

    Ja go mam od ubiegłego sezonu. Do latania po mieście, czy przelotów z
    normalnymi prędkościami poza miastem jest naprawdę baardzo ok. Wentylacja,
    pole widzenia (ogromna szyba + kapitalnie działający pinlock (trzeba dokupić
    osobno) - jak przesiadam się na integrala to mam małe poczucie klaustrofobii)
    czy wygoda wkładania/zdejmowania jest naprawdę na wysokim poziomie.
    Mógłby być trochę cichszy - jednakże przy mojej szybie i deflektorze żaden
    kask nie daje rady ;)

    Sebastian S.
    FZS 600

  • 26. Data: 2010-05-16 10:47:23
    Od: falco <m...@w...pl>

    Sebastian Sobecki pisze:

    > Mi ten kask pękł po roku standardowego używania - reklamacja uznana, kasa
    > zwrócona.
    > Nie wiem czy po takiej wpadce chciałbym go kupić ponownie.

    Ja w końcu zamówiłem N43Air, czekam na paczkę i liczę, że to będzie to! ;)
    Mam jeszcze zagwostkę, który zestaw głośnomówiący n-com (do telefonu,
    gps czy muzy) dokupić, bo tu zupełnie nie mam doświadczenia.

    Jak najmniej kabli, dobra jakość dźwięku, cena, która nie zabije.

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 27. Data: 2010-05-16 10:51:11
    Od: falco <m...@w...pl>

    Sebastian Sobecki pisze:

    > kapitalnie działający pinlock (trzeba dokupić
    > osobno)

    Może to dziwne pytanie, ale do czego służy pinlock?

    > Mógłby być trochę cichszy - jednakże przy mojej szybie i deflektorze żaden
    > kask nie daje rady ;)

    Ja też mam wysoką szybę + deflektor i (mylnie?) myślałem, że wtedy
    będzie ciszej niż przy std. krótkiej owiewce?

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 28. Data: 2010-05-16 10:57:50
    Od: "Sebastian Sobecki" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    falco <m...@w...pl> napisał(a):

    > N43 air bardzo mi podpasował, zwłaszcza w szarym kolorze. Co prawda
    > blenda nie jest ciemna tylko zielonkawa i nie wiem jak będzie się
    > sprawować w słońcu.

    Daje radę - przyciemnienie jest 'akuratne'.

    > Niestety bez tunelu nie da się ocenić hałasu, ale
    > wiadomo, że przez większą ilość wentylacji na pewno będzie głośniejszy.

    Cichy to on nie jest - ale też jakiegoś dramatu nie ma. Ot, taka średnia kaskowa.

    > Za to mała waga fajny kształt i prosta "obsługa" wszelkich zamków, itp.
    > bardzo mi przypasowała.

    Z wyglądu (po założeniu na łeb) to on jest potężny - np. XR 1000 przy nim jest
    znacznie bardziej kompaktowy.

    > Shubert rzeczywiście leży najprzyjemniej, jest też chyba lżejszy, albo
    > takie sprawia wrażenie. Niestety cena jak dla mnie jest na razie poza
    > zasięgiem, zwłaszcza, że chcę jeszcze dokupić jakiegoś bluetootha a to
    > kolejne stówki... :(

    Shubert jest trochę lepiej wykonany i jest zauważalnie cichszy - miałem
    przyjemność pojeździć w nim przez chwilę. Jednakże cenowo odstaje i to znacznie.
    I oczywiście do Nolana masz możliwość domontowania N-Coma.

    Sebastian S.
    FZS 600

  • 29. Data: 2010-05-16 11:00:56
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Może to dziwne pytanie, ale do czego służy pinlock?

    Zeby szybka nie parowala. Chyba jedno z najlepszych rozwiazan (pod wzgledem
    nieparowania), zaraz po podwojnej szybce uvexa. Niektorzy producenci stosuja
    folie, ale tutaj niestety czesto po latach (czasem po tygodniach:P)
    skutecznosc spada, folia lubi sie przetrzec, trzeba uwazac podczas mycia,
    itp.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 30. Data: 2010-05-16 11:03:41
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Sebastian Sobecki" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hsoi9e$f3a$...@i...gazeta.pl...
    > Mógłby być trochę cichszy - jednakże przy mojej szybie i deflektorze żaden
    > kask nie daje rady ;)

    Jaka szybe i jaki deflektor masz? Halas mowisz, ze spory, a jak z naporem
    powietrza? U mnie powyzej 160 musze sie mocno za owiewke chowac, bo nosem
    moge szybki kasku dotknac;) stad szukam innej szyby. Wlasnie sie
    zastanawialem nad taka z deflektorem.

    --
    pzdr:
    Ivam