  • 41. Data: 2010-05-17 10:03:01
    Temat: Re: A co - który kask na trasę... ;)
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-17 11:53:27 +0200, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> said:

    > To tak jak z Applem, jak czegoś nie robi to jest niepotrzebne albo
    > niebezpieczne a jak zaczyna robić to już nie. ;-)

    He he, pewnie nawet nie wiesz jak przytrafiłeś z tym porównaniem ;-)
    Choć mam niejakie wrażenie, że Jejpl nie jest aż tak skostniały w
    swoich przekonania i są one jednak mniej upierdliwe od Szujowych.

    > Jak wprowadzą blendę
    > to będzie nowe, rewolucyjne rozwiązanie "Safety Sun Shade TM" skonstruowane
    > tak, aby nie ucinać nosów, oczywiście ;->

    No ba! Na razie jednak twierdzą, że szyba progresywna jest znacznie
    lepsza od blendy. Widać w Japonii nie mają długich tuneli i nie wracają
    ze spontanicznych przejażdzek po ciemaku.

    de Fresz

  • 42. Data: 2010-05-17 10:14:24
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    de Fresz pisze:

    > No ba! Na razie jednak twierdzą, że szyba progresywna jest znacznie
    > lepsza od blendy. Widać w Japonii nie mają długich tuneli i nie wracają
    > ze spontanicznych przejażdzek po ciemaku.

    progresywna jest fajna, ja uwazam ze to drugie po antyfogu najlepsze oc
    mozna zrobic z szybka. I daje szanse jakiegos tam powrotu po ciemku,
    choc w marushinie (dalej uwazam ze to fajny kask)w okolicach 180 nie
    widac bialych linii na asfalcie (znaczy widac je, ale tak pozno ze nie
    bardzo idzie trafic po nich w droge).

    KJ

  • 43. Data: 2010-05-17 10:32:26
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 17.05.2010 de Fresz <d...@n...o2.pl> napisał/a:

    > Mi w Schubercie C2 klękła po ok. 3 latach - zaczęła parować i starciła
    > na przejrzystości. No i parę odprysków też było. A to bodaj najlepsze
    > natryskwane antyfogi. Ale przez pierwsze 2 lata ciężko było ją
    > zparować, dopiero przy ok. 5-8 Cee, dużej wilgotności i podczas stania
    > lub pełzania w korku pokrywała się mgiełką, ale wystarczyło przekroczyć
    > ~30 kmh i para magcznie znikała.

    E, oryginalna wytrzymała sezon. Kolejna tyleż samo, właściwie mniej.
    Tyle że udało mi się zmyć tą antymgłową, powłokę ciepłą wodą z mydłem.
    Odłaziła potem płatami. Nakleiłem antifoga progrip, na czymś w rodzaju
    gąbki. Jakiś czas dawało to radę, ale z czasem zaczęło się rozklejać.
    Kolejna z pinlockiem, właśnie dogorywa, jest z zeszłego roku. Ta
    dodatkowa szybka/folia (jak zwał, tak zwał) się wzięła i skurczyła, nie
    przylega więc szczelnie do szybki. Pacjent R1, szybka taka sama jak w
    serii C i S. Kask gdy jest nie używany, leży w ciemnym, chłodnym
    miejscu, zrobiły może ze 30kkm, fsyskiecy.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 44. Data: 2010-05-17 14:21:49
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    kakmar wrote:
    > z zeszłego roku. Ta dodatkowa szybka/folia (jak zwał, tak zwał) się
    > wzięła i skurczyła, nie przylega więc szczelnie do szybki.

    Ja antyfoga z pinlocka obleciałem silikonem przezroczystym bo się para
    pod niego dostawała i na taką parę nie było sposobu jak się zatrzymać,
    prędkość ani otwieranie nie pomagało bo mgła była w środku między
    szybkami. I mam tak już od kilku lat, kask zmienię z powodu
    porysowania szybki i braku zamienników (Lazer Falcon GL3).
    No i dopiero po zakupie VFR okazało się, że nie mam cichego kasu, do
    140 starczał.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 45. Data: 2010-05-17 14:56:01
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Sobecki" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hsohpa$dev$...@i...gazeta.pl...

    > Mi ten kask pękł po roku standardowego używania - reklamacja uznana, kasa
    > zwrócona.
    > Nie wiem czy po takiej wpadce chciałbym go kupić ponownie.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Sebastian S.
    > FZS 600

    A ja go kupiłem. W Intermotors jesienią sprzedali mi go tak tanio, że nie
    mogłem się oprzeć.
    Jestem zadowolony. Jest przeciętny. Porównywalny z kaskami za 800-1000 zł.
    Przejechałem w nim jakieś 2 tys km.
    To, że nie ma blendy rekompensuję sobie jeżdżąc w przyciemnianych okularach.
    Efekt identyczny, tyle, że okularów nie można zdjąć w czasie jazdy. Mogę go
    polecić.

    Za wersję Daytona zapłaciłem 420 zł. Powiedzcie: nie kupilibyście?

  • 46. Data: 2010-05-17 18:14:46
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > przejrzystości. No i parę odprysków też było. A to bodaj najlepsze
    > natryskwane antyfogi. Ale przez pierwsze 2 lata ciężko było ją zparować,

    Nie wiem ile kkm, ale uvex (folia) mi wytrzymuje 5'ty rok. Tylko tyle, ze ja
    przestrzegam instrukcji mowiacej, ze nie wolno uzywac zadnych detergentow
    (czysta woda - bez mydla). Przez pierwszy rok nie parowala nawet w temp.
    minusowych. Teraz paruje kolo nosa w okolicach ~10 stopni i zimniej. Jak
    stoje, albo jade ponizej 30km/h.

    Kumpel ma uvex'a z podwojna szybka i nie wytrzymala tyle, bo sie rozkleila,
    rozleciala i w ogole do dupy sie jej stalo po roku. Moja podwojna wytrzymala
    3 lata.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 47. Data: 2010-05-17 20:20:11
    Od: Glub <g...@g...com>

    de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:
    > On 2010-05-17 11:22:37 +0200, Glub <g...@g...com> said:

    > Tadek Motostore? ;-) Też ciągle od niego słyszałem, że przez blendę
    > mój C2 jest niebezpieczny. Krasztest jakoś tego nie potwierdził.

    Ani własnie.

    > A jeśli chodzi o Szuja - a co mają mówić, skoro oni tego nie oferują,
    > a konkurencja tak?

    Nie kłamać w żywe oczy:) zupełnie jak Apple i Microsoft:)

    Czekam na szuja z blendą jako ficzer never seen before

    A tego nie słyszałem.

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 48. Data: 2010-05-17 23:04:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 17 Maj, 16:56, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

> [...]
    > mogłem się oprzeć.
    > Jestem zadowolony. Jest przeciętny. Porównywalny z kaskami za 800-1000 zł.
    A pomyślałeś może dlaczego tak tanio? No i koniecznie powiedz jak
    dokonałeś tego porównania z innymi kaskami za 800-1000 PLN? W sklepie
    przed lustrem?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 49. Data: 2010-05-18 05:58:53
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    1g2000vbu.googlegroups.com...

    > A pomyślałeś może dlaczego tak tanio? No i koniecznie powiedz jak
    > dokonałeś tego porównania z innymi kaskami za 800-1000 PLN? W sklepie
    > przed lustrem?

    Z niewiadomych przyczyn uznałeś, że warto się mnie czepiać. Jak tam sobie
    chcesz.

    Otóż miałem kask za 800-1000 zł. Miałem też kask za 300 zł.
    Zadowolony? Zresztą to bez znaczenia.

  • 50. Data: 2010-05-18 09:19:53
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Marcin N" A ja go kupiłem. Jestem zadowolony. Jest przeciętny.
    Porównywalny z kaskami za 800-1000 zł. Przejechałem w nim jakieś 2 tys km.

    ...a mnie po 8kkm szuj zaczal uwierac w ucho...
    wszystko przed Toba :)

    Tytus z fabryki