  • 11. Data: 2010-05-14 17:57:10
    Temat: Re: A co - który kask na trasę... ;)
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:

    > No to jak czegos nie wiem - bo to czego najbardziej brakuje XR1000 to
    > wlasnie blenda.

    Oooo kolega ma podobne wymagania. Tylko ze ja szczekowce z blendą.

    Gwoli OT: miałem chwilke doczynienia z N90 a jako ze wylewam kubły pomyj
    na N103 to byłem pzytywnie zaskoczony, wentylacja zdecydowanie lepsza,
    ciut ciszej, lepiej spasowany i nic nie cieknie w deszczu, za to oba
    parują identyko. I blenda wreszcie nie opada na wybojach.
    Wszystko piknie ale to 1600 waży, wiec raczej oleje włoszczyznę.

    Mnie tam cały czas C3 nęci ale kassa kassa...

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 12. Data: 2010-05-14 19:27:42
    Od: falco <m...@w...pl>

    Dzięki wszystkim za konkrety!

    Poszperałem po swoich kontaktach i okazało się, że mogę kupić nowe
    czapki (taniej) z poniższych modeli:
    Shark Evoline 2 Fusion
    Shark Openline Fusion
    Schuberth C3 (ale to i tak poza zasięgiem)

    Jest też AGV Longway, ale brakuje blendy.

    Chyba rzeczywiście zdecyduję się na szczękowca, pomimo, że jest trochę
    cięższy (ok. 1750), bo w zeszłe lato łeb nawet w Jecie mi się gotował... :(

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 13. Data: 2010-05-14 19:33:12
    Temat: Re: A co - który kask na trase... ;)
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "zuzka600f"
    Tytus, a gdzie napisane, ze ta blenda moze byc obslugiwana w czasie
    jazdy? ;)

    aaaa no to spoko rzeczywiscie - ten kask ma blende - ja woze ja w pokrowcu
    :) a w zasadzie to 90% jest ona na kasku a clear szypka lezy w tankbagu...
    no i to chyba jedyny garnek ktory ma blende z pinlockiem :)

    *** A za najwieksza wade tego garnka spece uwazaja brak mozliwosci wyjecia

    Znowu, nie napisane, ze WSZYSTKIE ;) Czepiasz sie ;)

    Niby tak :) pewnie ja jakis dziwny jestem, ale policzki mi sie nie poca
    :):):) i uszy mam...

    Tylko unikaj Mariushina...

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 14. Data: 2010-05-14 19:41:27
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    Chyba rzeczywiście zdecyduję się na szczękowca, pomimo, że jest trochę
    > cięższy (ok. 1750), bo w zeszłe lato łeb nawet w Jecie mi się gotował...
    > :(

    No to moze nolan n43 air. Przy okazji bys opisal jak sie sprawuje;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 15. Data: 2010-05-14 20:24:18
    Od: falco <m...@w...pl>

    Ivam pisze:

    > No to moze nolan n43 air. Przy okazji bys opisal jak sie sprawuje;)

    Oż Ty w mordę! Znaczy się w szczękę, ładny Ci on! ;) I znalazłem w cenie
    8 paczek!
    Dam znać czy będę świnką doświadczalną... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 16. Data: 2010-05-14 20:33:24
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Oż Ty w mordę! Znaczy się w szczękę, ładny Ci on! ;) I znalazłem w cenie 8
    > paczek!

    No wlasnie to sa te 2 argumenty, dla ktorych bym kupil, ale:
    1) nie mam gdzie przymierzyc
    2) chwilowo nie mam kasy na kolejny kask
    3) chcialbym cos zdecydowanie bardzo cichego (schubert? - nie stac mnie:P)

    > Dam znać czy będę świnką doświadczalną... ;)

    Koniecznie:)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 17. Data: 2010-05-14 21:06:51
    Od: maciek <m...@g...com>

    zobacz tu tanio

    http://allegro.pl/item1028865564_shoei_xr1000_malowa
    nie_deep_grey_nowy.html

  • 18. Data: 2010-05-14 21:12:16
    Od: falco <m...@w...pl>

    Ivam pisze:

    > No wlasnie to sa te 2 argumenty, dla ktorych bym kupil, ale:

    http://www.youtube.com/watch?v=JuvY-qV67Dw&feature=p
    layer_embedded#!

    Jeśli na mej czaszce będzie też tak dobrze leżał, jak wygląda, to biorę! ;)
    P.S. Znalazłem nawet za 750 ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 19. Data: 2010-05-14 23:02:46
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    falco napisał
    > Schuberth C3 (ale to i tak poza zasięgiem)

    Ja bym się nie zastanawiał ani chwili. Przymierzysz - zrozumiesz.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 20. Data: 2010-05-15 12:35:10
    Od: falco <m...@w...pl>

    Akarm pisze:

    > Ja bym się nie zastanawiał ani chwili. Przymierzysz - zrozumiesz.
    Okazało się, że mam niemal pod nosem (w Piasecznie) całkiem dobrze
    zaopatrzony sklepik, więc przymierzyłem dziś kilka czapek.

    Shark co prawda integral S700 S800 S900 robi mi z policzków rybkę ;) Odpada.

    N43 air bardzo mi podpasował, zwłaszcza w szarym kolorze. Co prawda
    blenda nie jest ciemna tylko zielonkawa i nie wiem jak będzie się
    sprawować w słońcu. Niestety bez tunelu nie da się ocenić hałasu, ale
    wiadomo, że przez większą ilość wentylacji na pewno będzie głośniejszy.
    Za to mała waga fajny kształt i prosta "obsługa" wszelkich zamków, itp.
    bardzo mi przypasowała.

    Shubert rzeczywiście leży najprzyjemniej, jest też chyba lżejszy, albo
    takie sprawia wrażenie. Niestety cena jak dla mnie jest na razie poza
    zasięgiem, zwłaszcza, że chcę jeszcze dokupić jakiegoś bluetootha a to
    kolejne stówki... :(

    Jestem już niemal zdecydowany na N43, bo znalazłem go za 750 z
    kominiarką i przesyłką w cenie, bo jednak czacha mi ostro "paruje", więc
    muszę mieć... hmm... dużo dziurek... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175