  • Data: 2010-05-14 19:27:42
    Temat: Re: A co - który kask na trasę... ;)
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki wszystkim za konkrety!

    Poszperałem po swoich kontaktach i okazało się, że mogę kupić nowe
    czapki (taniej) z poniższych modeli:
    Shark Evoline 2 Fusion
    Shark Openline Fusion
    Schuberth C3 (ale to i tak poza zasięgiem)

    Jest też AGV Longway, ale brakuje blendy.

    Chyba rzeczywiście zdecyduję się na szczękowca, pomimo, że jest trochę
    cięższy (ok. 1750), bo w zeszłe lato łeb nawet w Jecie mi się gotował... :(

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175