  • Data: 2010-05-14 11:44:35
    Temat: Re: A co - który kask na trasę... ;)
    Od: duddits <d...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.05.2010 13:21, Nikanor pisze:
    > SharkS900 - podobno o wiele cichszy i podobno lepiej wentylowany.
    > Antifoga też ma napylanego i pewnie też do dupy. W sumie teraz
    > żałuję, że wziąłem HJC a nie to, ale cóż...

    Cichszy? No to zależy do czego porównujemy. Dla mnie to on jest dość
    głośny, a wcześniej miałem Nolana N62, który też raczej do garnków
    premium nie należy. Antifog za to bajka, szybka nie paruje a używałem w
    różnych warunkach pogodowych (także późną jesienią). Może też być to
    lekka zasługa deflektora nosa, który dają w standardzie.

    Z wentylacją na brodzie jest śmiesznie, bo niezależnie od ustawień wieje
    tak samo (twórca wątku powinien być kontent).

    Poza tym - cacy.

    --
    duddits