    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 9hpln
    Date: Fri, 12 Feb 2021 12:57:38 +0100
    <5fcd29f8$0$556$65785112@news.neostrada.pl> <rqq3r5$2kb$1@gioia.aioe.org>
    <rrgqus$1p5i$1@gioia.aioe.org> <rri0cr$58c$1@gioia.aioe.org>
    <rrp7ed$18p9$1@gioia.aioe.org> <rrq5l9$1lhd$1@gioia.aioe.org>
    <rru4pm$ms$5@gioia.aioe.org> <rs6vkt$14et$1@gioia.aioe.org>
    <rsbcnl$1dcq$1@gioia.aioe.org> <rsck58$83f$1@gioia.aioe.org>
    <5feaac6b$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <rsf2q2$11mp$3@gioia.aioe.org> <rsj1cb$1duc$2@gioia.aioe.org>
    <rsn03p$i34$1@gioia.aioe.org> <rsr8ac$1ke7$1@gioia.aioe.org>
    <rss9bt$djd$1@gioia.aioe.org> <rstrph$7ce$1@gioia.aioe.org>
    <rt7i90$r4r$1@gioia.aioe.org> <rt82vp$nud$1@gioia.aioe.org>
    <rt9hkb$1ntp$1@gioia.aioe.org> <rtb90s$l2q$1@gioia.aioe.org>
    <rtek41$ikh$1@gioia.aioe.org> <rttiq7$aoe$2@gioia.aioe.org>
    <ru6bro$fp4$2@gioia.aioe.org> <rumtin$1beg$1@gioia.aioe.org>
    <rvgjj8$44e$3@gioia.aioe.org> <rvsq4d$1pu1$4@gioia.aioe.org>

    > "trybun" rvgjj8$44e$...@g...aioe.org

    > Nie znam tych powodów. ;)
    > [rżnięcie głupa czasami wyprowadza adwersarzy
    > z równowagi... -- powody rżnięcia są różne...]

    Zwykła reakcja na fakty kogoś kto żyje w swoim Matriksie.

    > Swoją opisałem chyba całkiem dobrze -- na mej stronie.
    > Nie ma tam wszystkich pism tej sprawy, ale po co je
    > stawiać? -- skoro nikt ich nie chce czytać...

    Co się dziwisz skoro nie chcesz się dzielić zarobkami za klikanie na
    swoja stronę..

> [...]
    >

    > Ale wg mnie BDG to wybieg PiSu...
    > Jak połączyć BDG z ,,Towariszczem Rabotnym''?... ;)
    > Albo z ,,zerowym PITem''? (PIT niby zero, ale składki
    > ZUS nie są zerowe, więc może tak okazać się, że zerowy
    > PIT kosztuje pracownika więcej niż niezerowy, co akurat
    > Ustawodawca przewidział; zasiłek chorobowy płacony przez
    > ZUS też niekoniecznie jest objęty zerowym PITem... -- tedy
    > komplikacji co niemiara!)
    >

    > Akurat brak rent chorobowych w RP to JEDYNIE ,,zasługa*
    > rządzących, którzy zasłaniają się ,,dyrektywami'' zachodnimi...
    >
    > Wielkie zasługi **chyba** położył tu sam DTusk!!!

    Niech PiS zanim zacznie coś planować to  chociaż teraz trzyma się
    postanowień konstytucji. A te postanowienia są jasne i dodatkowo jakieś
    kilka lat temu potwierdzone werdyktem TK,. Ów trybunał orzekł że podatki
    nie mogą być źródłem ubóstwa obywatela,. Tymczasem władycy doją
    wszystkich równo, dochody na granicy nędzy nikogo nie zwalniają z
    obowiązku płacenia podatku. I  taka menda jedna z drugą mówi jeszcze o
    prawie i sprawiedliwości.

    > Rżniesz głupa -- satelity EGNOS (czy inne SBAS)
    > niewiele Ci powiedzą o Twej pozycji czy Twym czasie.
    > [trochę mnie jednak wyprowadza z równowagi?...
    > mogę jeszcze skasować... na sądowej sali musiałem tak milczeć,
    > by powiedzieć ;) to, co wyżej, ale tak powiedzieć, by mnie nie
    > ukarano za mą szczerość...]
    >
    > EGNOS -- to nie satelity, ale stacje_referencyjne+sposób
    > dostarczania informacji. Można dostarczać satelitami, ale
    > można dostarczać w jakikolwiek inny sposób!
    >
    > Oczywiście nie tylko stacje_referencyjne, ale to one grają
    > tu pierwsze skrzypce...

    Nikt nie mówi "o pomocy", napisałem tylko o tym co pozostaje do
    dyspozycji w razie awarii EGNOS .

    > Jaką sieć? Internet?

    Internet

    > Internetem można słać A-GPS.

    Zdaje się że *tylko* internetem.

    > Dane A-GPS nie dezaktualizują się błyskawicznie. ;)
    > Może jakaś aplikacja kasuje Ci te dane -- może coś źle ustawiłeś...

    Co by nie było - w opcji online fix gps jest łapany, można powiedzieć -
    normalnie, opcja offline znacznie wydłuża cały proces.