  • Data: 2015-11-19 18:44:52
    Temat: Re: 81 razy
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tero" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:564ddffa$0$654$65785112@news.neostrada.pl...

    > lata koniec 90' wszystko za 1 razezm bez flaszek,Kraków
    >
    > 15 lat jazdy i 1 stłuczka nie z mojej winy
    >
    > 0 punktów karnych 0 mandatów

    89, za pierwszym strzałem (A i B), 26 lat - jeden rów (z winy opon, bo
    przy sześćdziesiątce i podczas jazdy w kolumnie,na szczęście bez ofiar,
    ran i większych strat), jedna stłuczka nie z mojej winy (w 97),
    skończyło sie na wymianie zderzaka i setki sytuacji, w których "o włos",
    z mojej winy może dwa razy (np. zagapienie się) reszta gwałtowne
    hamowanie przede mną, wybiegający pies, ze trzy razy sarna, raz dzik
    itd.) Plus jeden kot samobójca któremu się nie udało. Przez ten okres
    zrobiłem około 900 tys., z czego 450 prywatnym, 200 służbowym w ciągu
    pierwszych jedenastu lat, a przez ostatnie piętnaście ok. 250 tys. Z
    czego przez ostatnie sześć tylko 60 ;-) Za to jako pasażer ok. 200 tys.
    od 2008.
    Przez cały ten czas cztery mandaty, jeden za parkowanie, trzy za
    prędkość.
    --
    Yogi(n)