  • Data: 2010-10-01 15:21:52
    Temat: Re: 8 miesięczna KIA Soul zrobiła juz 80.000km
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Chodzi mi konkretnie o gwarancję...."
    >
    > "Chodziło mi o ilośc km zrobioną w tak krótkim czasie..."

    To w końcu o co Ci bardziej chodziło? ;-))))
    A tak poważnie to uważasz że dla PH, który dużo jeździ bo ma
    klientów w różnych miastach, 80.000 km to taka powalająca
    ilość? Zakładając że pracuje nawet tylko 11 miesięcy w roku
    (urlop), a miesięcznie jeździ tylko przez 20 dni to daje
    raptem ok. 360 km dziennie. To dużo? Bywają dni że niewiele
    mniej robię dziennie, a nawet za bardzo poza miasto nie
    wyjadę ;-). Daleko nie szukać, w zeszły wtorek po Szczecinie
    przejechałem 270 km. Dom, biuro, centrum, parę spraw, biuro,
    centrum, parę spraw, buiro, dom i tak zleciało :-). Fakt że
    pracuję na peryferiach i sam dojazd do centrum to ok. 10 km,
    a z domu do pracy też mam 15 lub 25, zależy którędy jadę...