  • 41. Data: 2012-05-03 21:40:31
    Temat: Re: 78S05 i L05
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    RM-065 1k taki by mi pasował, ale nigdzie nie widzę jednoznacznej
    odpowiedzi, na niektórych stronach pisze, że od -35 na innych od 0... może
    Ktoś wie?

  • 42. Data: 2012-05-04 13:38:25
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    > Co do układu step-down - niezmiennie LM267x - w tym wypadku 2671M lub
    > 2674M. W TME LM2674M-ADJ masz za 7.98PLN netto/25 sztukach. Dławik np.
    > DE1205-150 - również TME.

    Podczepię się przy okazji. Romanie, czy dławiki z tej serii nadają się
    również do układów MCP16301 (500kHz)? Nigdzie nie widzę informacji o
    częstotliwości, czy nawet rodzaju materiału rdzenia...

    Michał

  • 43. Data: 2012-05-04 13:44:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michał,

    Friday, May 4, 2012, 1:38:25 PM, you wrote:

    > Podczepię się przy okazji. Romanie, czy dławiki z tej serii nadają się
    > również do układów MCP16301 (500kHz)?

    Nie wiem.

    > Nigdzie nie widzę informacji o częstotliwości, czy nawet rodzaju
    > materiału rdzenia...

    Właśnie dlatego nie wiem. W przypadku dławików Ferystera zawsze można
    poprosić o pomiar charakterystyki częstotliwościowej. Ale Feryster
    jeszcze nie produkuje ekranowanych szpulek :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 44. Data: 2012-05-15 18:50:01
    Temat: Re: [OT] naklejki
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 3 May 2012 13:34:39 +0200, "identyfikator: 20040501"
    <N...@g...pl> wrote:

    Etisoft, od takich co zejdą bez śladu, do takich, że święty boże nie
    pomoże. Tylko że to w ilościach hurtowych, podejżewam że poniżej rolki
    / zgrzewki rolek nie będą z tobą chcieli rozmawiać, a to może być parę
    tysięcy etykiet.
    --
    Grzegorz Krukowski